На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 01035845 |
---|---|
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Болградське шосе,будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пальченко Галина Степанівна |
Телефон | +380484197147 |
Ел. пошта | pmk-15.izm@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-03-002082-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 120 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 602.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 серпня, 17:00 |
Дата останніх змін | 31 серпня, 11:48 |
Відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, ДБН А.2.2-3:2014. Закупівля послуги: «Поточний ремонт внутрішніх приміщень Комунального Закладу дошкільної освіти «Журавлик» Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження дошкільного закладу: 65496, Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40 – річчя Перемоги, будинок 53А»1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50700000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 15 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Повна назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 42963923 |
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42963923 |
Поштова адреса | 65496, Україна, Одеська область, Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 27 |
Ім'я |
Ходорчук Оксана Валеріївна |
Телефон | 380684935080 |
Ел. пошта | tenderingfinn_o@ukr.net |