На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
405 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021-2015: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням( Програмне забечення Microsoft Office 2019; Програмне забезпечення Microsoft Windows 10)Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40. За адресою: 64250, Харківська область, Балаклійський район, смт. Донець, вул. Центральна, 40. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова складання документів: українська
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Частиною 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"тендерної документації встановлено наступну вимогу пр надання переможцем документів:5.5. Преможець процедури закупівлі у строк,що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.Оскільки систему електронних закупівель Prozorro оприлюднено Повідомлення про намір укласти Договір із переможцем закупівлі ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель- 30.08.2021,відтак, довідки,передбачені тендерною документацією повинні бути надані Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель до завершення дня 10.09.2021 року.Станом на ранок 13.09.2021р.ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" не надало документів, що передбачені умовами тендерної документації для переможця закупівлі шляхом подання до електронної системи закупівель Prozorro, а саме не надано документи по п.13 ст.17 Закону.Відтак, пропозиція ТОВ"ІТ-ІНТЕГРАТОР" повинна бути відхилена.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Частиною 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"тендерної документації встановлено наступну вимогу пр надання переможцем документів:5.5. Преможець процедури закупівлі у строк,що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.Оскільки систему електронних закупівель Prozorro оприлюднено Повідомлення про намір укласти Договір із переможцем закупівлі ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель- 30.08.2021,відтак, довідки,передбачені тендерною документацією повинні бути надані Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель до завершення дня 10.09.2021 року.Станом на ранок 13.09.2021р.ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" не надало документів, що передбачені умовами тендерної документації для переможця закупівлі шляхом подання до електронної системи закупівель Prozorro, а саме не надано документи по п.13 ст.17 Закону.Відтак, пропозиція ТОВ"ІТ-ІНТЕГРАТОР" повинна бути відхилена.
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | doc@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | DOC@IT-INTEGRATOR.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2750514417 |
---|---|
Поштова адреса | 61108, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ГАЦЕВА, будинок 1, квартира 196 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Люборець Віталій Миколайович |
Телефон | +380509460946 |
Ел. пошта | lyuborets@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-04-000495-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 405 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 028.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 29 вересня, 14:18 |
Аукціон |
25 серпня, 13:26 Переглянути |
Програмне забечення Microsoft Office 201936 штука Адреса поставки: 64250, Україна, Харківська область, смт Донець, Центральна 40 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Програмне забезпечення Microsoft Windows 1036 штука Адреса поставки: 64250, Україна, Харківська область, смт Донець, Центральна,40 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником актів приймання-передачі на оплату. Замовник - розпорядник коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання актів та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлене Програмне забезпечення може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТ |
Повна назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТ |
Код ЄДРПОУ | 04397112 |
Назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04397112 |
Поштова адреса | 64250, Україна, Харківська область, смт. Донець, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40 |
Ім'я |
Дуб Євгенія Сергіївна |
Телефон | 380999418553 |
Ел. пошта | evgendub@ukr.net |