На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
660 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: комунальне некомерційне підприємство "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01991932. 4. Місцезнаходження замовника: 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Назарчук Дмитро Олександрович, Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа комунального некомерційного підприємства "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради, тел. +380686279765, e-mail: ruzincrl@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дрова паливні твердих порід - ДК 021:2015: код 03413000-8 «Паливна деревина». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03413000-8 «Паливна деревина». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дрова паливні твердих порід – 600 м.куб. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Житомирська обл., Бердичівський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 660 000,00 грн. (Шістсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» серпня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». ____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучаються
Код ЄДРПОУ | 2825917918 |
---|---|
Поштова адреса | 39453, Україна, Полтавська область, Машівський район, село Ряське |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лаушкін Сергій |
Телефон | 380982376497 |
Ел. пошта | slauskin482@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-06-006489-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 660 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 600.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 серпня, 00:04 |
Дрова паливні твердих порід - ДК 021:2015: код 03413000-8 «Паливна деревина»600 метр кубічний Адреса поставки: 13600, Україна, Житомирська область, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30 Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01991932 |
Поштова адреса | 13600, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Київська, буд. 30 |
Ім'я |
Дмитро Олександрович Назарчук |
Телефон | +380686279765 |
Ел. пошта | ruzincrl@gmail.com |