На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 310.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Кушетка процедурна КП – 3 шт. Столик маніпуляційний СМ-3 – 3 шт. Місцезнаходження замовника: 90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання,4 Категорія замовника згідно ст. 2 закону України "Про публічні закупівлі" - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Строк дії пропозиції, протягом якого пропозиції учасників вважаються дійсними становить 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Процедура закупівлі - спрощена закупівля.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 41644003 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 69035, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ, будинок 82, приміщення 140 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дідух Сергій Мирославович |
Телефон | 0676198939 |
Ел. пошта | TOVTOTAL@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 44149073 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Гагаріна, будинок 42/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Іванюк |
Телефон | +380503725319 |
Ел. пошта | medsincro@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-06-001463-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 310.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 161.55 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 серпня, 13:44 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 серпня, 17:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 10:43 |
Аукціон |
18 серпня, 12:48 Переглянути |
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Кушетка процедурна КП)3 штука Адреса поставки: 90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання, 4 Строк: до 31.12.2021 13:44 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2019: 32266, Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний |
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Столик маніпуляційний СМ-3)3 штука Адреса поставки: 90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул. Возз'єднання, 4 Строк: до 31.12.2021 13:44 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2019: 13959, Стіл для хірургічних інструментів |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міжгірський Центр первинної медико-санітарної допомоги Міжгірської селищної ради Закарпатської області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38466285 |
Поштова адреса | 90000, Україна, Закарпатська область, Міжгір'я, вул. Возз'єднання, №4 |
Ім'я |
Рубець Віктор Петрович ( ) |
Телефон | +380314622059 |
Ел. пошта | sprzakupki@gmail.com |