На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 27 серпня, 13:19
Опис
з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг .
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-09-001690-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 51 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 513.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 серпня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 серпня, 15:00 |
Дата останніх змін | 27 серпня, 13:19 |
«код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)»18 комплект Адреса поставки: 70413, Україна, Запорізька область, с.Широке, вул.Центральна,б.6 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Умови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% після оплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ШИРОКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ШИРОКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26405533 |
Поштова адреса | 70413, Україна, Запорізька область, Запорізький р-н, с. Широке, вул. Центральна, буд. 6 |
Ім'я |
Людмила Вікторівна Кий |
Телефон | +380972841803 |
Ел. пошта | wirokivskazow@gmail.com |