На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПІДСТАВА: Згідно редакції Закону "Про публічні закупівлі" (вступив в дію з 19.04.2020 року) Замовник може заключити договір на придбання товарів (меблів) на сумму до 200 тис. грн без проведення закупівлі (згідно пункту 8 частини 7 статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" - якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств, громадських організацій осіб з інвалідністю)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-09-007896-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 168 590.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 9 серпня, 14:59 |
---|
Кафедра бібліотекаря кутова2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Шафа-гардероб1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стіл журнальний1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стелаж для книг односторонній ДСП 7 полиць27 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стелаж для книг двосторонній з обмежувачами ДСП 7 полиць21 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Шафа каталожна 24 шухляди з висувною дошкою2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Виставковий стенд1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Шафа комбінована зі скляними дверцятами1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Пенал зі скляною дверкою2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Тумбочка приставна1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стіл комп’ютерний2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Тумба1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стіл офісний2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стіл письмовий без полиці14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
Стіл кутовий заокруглений4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39155000-3, Бібліотечні меблі |
протягом 7 днів з дня виставленого рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ушомирська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348131 |
Поштова адреса | 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Ім'я |
Олександра Василенко |
Телефон | +380962789022 |
Ел. пошта | sa3279@ukr.net |