На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
94 444.56 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид документів, які необхідно приймати на зберігання: справи з кадрових питань (особового складу) бюджетних установ, строк зберігання яких складає 75 років, згідно описів справ з кадрових питань (особового складу), у кількості 588 справ. Місце зберігання справ: територія міста Харкова.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34466941 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Конєва, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Мирошниченко |
Телефон | +380667180788 |
Ел. пошта | arhiv@city.kharkov.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-10-003950-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 94 444.56 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 472.23 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 серпня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 серпня, 17:45 |
Архівні послуги, а саме послуги з приймання та довгострокового зберігання справ з кадрових питань (особового складу) (строк зберігання яких складає 75 років).1 послуга Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ПІД'ЇЗД 6, ПОВЕРХ 6 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 92510000-9, Послуги бібліотек і архівів |
Розрахунки проводяться за фактом надання послуг за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних), на підставі підписаного Акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Харківський міський центр соціальних служб "Довіра" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14077503 |
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ПІД'ЇЗД 6, ПОВЕРХ 6 |
Ім'я |
Самойлова Ірина Геннадіївна |
Телефон | 380577251756 |
Ел. пошта | dovira92@ukr.net |