На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2735.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: У зв’язку з перерозподілом коштів та внесенням змін в кошторис по КПКВК 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів» по КЕКВ 2282 (-2735,00грн), КЕКВ 2240 (+2735,00 грн) у зв’язку з формуванням пропозицій до прогнозу місцевого бюджету на 2022-2024 роки, з використанням ІТ-системи LOGICA в програмному забезпеченні ІПК «Місцеві бюджети» та відповідно до НАКАЗУ департаменту бюджету та фінансів Житомирської міської ради від 12.07.2021 №6-Д є потреба у закупівлі додатково послуг із супроводження та обслуговування інформаційно-програмного комплексу «Місцевий бюджет» на суму 2735,00 грн. (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням). У разі виділення додаткових коштів, які замовник об'єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-16-003833-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 735.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 серпня, 12:07 |
---|
Послуги з супроводження та обслуговування інформаційно-програмного комплексу "Місцевий бюджет" (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)1 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Розрахунки проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053625 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Ім'я |
Людмила Павленко |
Телефон | +380412481209 |
Ел. пошта | mvk@zt-rada.gov.ua |