На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія замовника. Орган соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 1974306055 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 7, квартира 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Білозерський |
Телефон | +380678023543 |
Ел. пошта | bonos1954@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-16-010214-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 54.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 серпня, 08:00 |
Дата останніх змін | 2 вересня, 00:01 |
Ремкомплект Kyocera MK-1110 (1702M75NXV)4 комплект Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Короленка,7 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125000-1, Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів |
Фотоциліндр картриджа для Brother DCP 1512R15 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Короленка,7 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125000-1, Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів |
Фотоциліндр картриджа для Brother DCP-L2500R5 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Короленка,7 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125000-1, Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів |
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21084076 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7 |
Ім'я |
Олена Бугайко |
Телефон | +380362633342 |
Ел. пошта | buh@rv.pfu.gov.ua |