На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 083.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Проведення експертизи наукової і практичної цінності документів і справ постійного зберігання та з особового складу без перегляду документів поаркушно. (1 справа) 2. Разброшюрування неправильно сформованих справ, вилучення скріпок. (1 справа) 3. Проведення експертизи цінності наказів з кадрових питань з метою вилучення документів з 3-5 річними строками зберігання; формування наказів у справи за датами їхнього затвердження.(1 справа) 4. Формування справ з розсипу документів та переформування справ (1 справа) 5. Систематизація аркушів у справах постійного строку зберігання та з кадрових питань.(1 аркуш) 6. Складання робочих заголовків справ та їх редагування за "Переліком...". (1 заголовок) 7. Складання та заповнення карток на документи, які увійшли до описів справ постійного зберігання та з кадрових питань. (1 картка) 8. Систематизація карток на справи за структурною, предметно-тематичною, номінальною та хронологічною ознаками. (1 картка) 9. Проставлення архівних шифрів на картках.(1 картка) 10. Нумерація та перенумерація аркушів у справах.(1 аркуш) 11.Оформлення обкладинок справ.(1 обкладинка) 12. Складання описів справ.(1 заголовок) 13. Проставлення архівних шифрів на обкладинках справ.(1 обкладинка) 14. Заповнення та вклеювання засвідчувальних аркушів у справах.(1 аркуш) 15. Складання передмови до описів установи.(1 передмова) 16. Систематизація справ, що не підлягають зберіганню за групами.(1 група справ) 17. Складання акту про вилучення до знищення документів і справ, які не підлягають зберіганню.(1 позиція акту) 18. Складання акту на відсутні документи установи.(1 акт) 19. Переміщення справ у процесі упорядкування із структурних підрозділів установи у робочу кімнату. (1 од. збер.) 20. Передрук описів, акту, на машинописних пристроях (1 група складності). (1 сторінка) 21. Звірка документів після надрукування.(1 заголовок) 22. Звірка наявності справ.(1 справа) 23. Проведення консультацій із спеціалістами та представниками структурних підрозділів з питань упорядкування документів та надання їм консультаційно-методичної та практичної допомоги.(1 консультація)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-17-011383-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 083.50 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 серпня, 18:19 |
---|
Послуги з формування, систематизації, пакування архівних справ: 1. Проведення експертизи наукової і практичної цінності документів і справ постійного зберігання та з особового складу без перегляду документів поаркушно. 2. Разброшюрування неправильно сформованих справ, вилучення скріпок. 3. Проведення експертизи цінності наказів з кадрових питань з метою вилучення документів з 3-5 річними строками зберігання; формування наказів у справи за датами їхнього затвердження. 4. Формування справ з розсипу документів та переформування справ 5. Систематизація аркушів у справах постійного строку зберігання та з кадрових питань. 6. Складання робочих заголовків справ та їх редагування за "Переліком...". 7. Складання та заповнення карток на документи, які увійшли до описів справ постійного зберігання та з кадрових питань. 8. Систематизація карток на справи за структурною, предметно-тематичною, номінальною та хронологічною ознаками. 9. Проставлення архівних шифрів на картках. 10. Нумерація та перенумерація аркушів у справах. 11.Оформлення обкладинок справ. 12. Складання описів справ. 13. Проставлення архівних шифрів на обкладинках справ. 14. Заповнення та вклеювання засвідчувальних аркушів у справах. 15. Складання передмови до описів установи. 16. Систематизація справ, що не підлягають зберіганню за групами. 17. Складання акту про вилучення до знищення документів і справ, які не підлягають зберіганню. 18. Складання акту на відсутні документи установи. 19. Переміщення справ у процесі упорядкування із структурних підрозділів установи у робочу кімнату. 20. Передрук описів, акту, на машинописних пристроях (1 група складності). 21. Звірка документів після надрукування. 22. Звірка наявності справ. 23. Проведення консультацій із спеціалістами та представниками структурних підрозділів з питань упорядкування документів та надання їм консультаційно-методичної та практичної допомоги.1 послуга Адреса поставки: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Гоголя, 29 Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79920000-9, Пакувальні та супутні послуги |
Назва організації | ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25006848 |
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гоголя, буд. 29 |
Ім'я |
Микола Трегуб |
Телефон | +380567945459 |
Ел. пошта | tenderdnepr@ukr.net |