На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі всі документи,що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-31-008386-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 264 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 320.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 17:03 |
Програмно-апаратний комплекс для оформлення та видачі посвідчень водія і реєстрації транспортних засобів1 комплект Адреса поставки: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Грушевського, 61, Центр надання адміністративних послг Строк: до 30.11.2021 22:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Документи предмета |
|
---|
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника (впродовж 10-ти днів з моменту надходження таких коштів), але не пізніше 31.12.2021 року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04402824 |
Поштова адреса | 31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район селище міського типу Стара Синява, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 8 |
Ім'я |
Панчук Людмила Василівна ( ) |
Телефон | +380965015370 |
Ел. пошта | selichna_ss@ukr.net |