На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
277 122.31 UAH
115 987.49 UAH
161 134.82 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, спеціаліст - юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з перевезення учнів за лотами №1 та №2 - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»). 7.1. Частини предмета закупівлі (лоти): Лот №1 - «Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Степове і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»; Лот №2 - «Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка - с. Новоолександрівка -с. Олександрівка і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуги. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Степове і у зворотному напрямку; Обсяг надання послуг – 1 послуга. Лот №2: перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка - с. Новоолександрівка -с. Олександрівка і у зворотному напрямку. Обсяг надання послуг – 1 послуга. Всього 2 послуги. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником протягом 10-ти банківських днів після отримання від Виконавця документів, зазначених в п. 2.3. Договору. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 277 122,31 грн. (двісті сімдесят сім тисяч сто двадцять дві гривні 31 копійка) з ПДВ: Лот №1 - 115 987,49 (сто п'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 49 копійок) з ПДВ; Лот №2 - 161 134,82 (сто шістдесят одна тисяча сто тридцять чотири гривні 82 копійки) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» вересня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-02-009499-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 жовтня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 115 987.49 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 вересня, 15:30 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 579.94 UAH з ПДВ |
---|
«Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Степове і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
При розгляді документів, наданих учасником ПрАТ "ДОЛИНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13541" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно д вимог Тенерної документації "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій." Строк дії пропозиції не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до зазначеного його пропозиція підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді документів, наданих учасником ПрАТ "ДОЛИНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13541" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно д вимог Тенерної документації "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій." Строк дії пропозиції не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до зазначеного його пропозиція підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 03117429 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, 40 РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Курінський |
Телефон | +380973089775 |
Ел. пошта | pratatp13541@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 2406103094 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, м.Долинська, Кіровоградська обл. Долинський р-н місто Долинська вулиця Нова 86,кв.12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Лисенко |
Телефон | +380679358508 |
Ел. пошта | senekkrasavchik1965@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 161 134.82 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 вересня, 11:13 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 805.67 UAH з ПДВ |
---|
«Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка - с. Новоолександрівка -с. Олександрівка і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
При розгляді документів, наданих учасником ПрАТ "ДОЛИНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13541" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно д вимог Тенерної документації "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій." Строк дії пропозиції не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до зазначеного його пропозиція підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді документів, наданих учасником ПрАТ "ДОЛИНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13541" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно д вимог Тенерної документації "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій." Строк дії пропозиції не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до зазначеного його пропозиція підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 03117429 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, 40 РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Курінський |
Телефон | +380973089775 |
Ел. пошта | pratatp13541@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 2406103094 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, м.Долинська, Кіровоградська обл. Долинський р-н місто Долинська вулиця Нова 86,кв.12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Лисенко |
Телефон | +380679358508 |
Ел. пошта | senekkrasavchik1965@gmail.com |
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44008915 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139 |
Ім'я |
Анастасія Андріївна Мироненко |
Телефон | +380506948674 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |