На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
452 473.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43068219 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РЕВУЦЬКОГО, будинок 9, офіс 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Лотоцька |
Телефон | +380939380756 |
Ел. пошта | tmbrik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-06-003177-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 452 473.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 262.37 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 18:04 |
Стіл кутовий (правий)Corner table (right)18 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39134100-1, Комп’ютерні столи |
Стіл кутовий (лівий)Corner table (left)18 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39134100-1, Комп’ютерні столи |
Стіл однотумбовий (правий)Table with one bedside table (right)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл однотумбовий (лівий)Table with one bedside table (left)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл приставнийSide table14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа комбінованаCombined cabinet6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для одягуWardrobe16 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для документівCabinet for documents22 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба мобільнаMobile curbstone40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець офіснийOffice chair50 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло офіснеOffice chair40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло керівникаChair of the head10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл з комплектуючимиTable with accessories1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для одягуWardrobe1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа закритаClosed Cabinet2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа відкритаOpen Cabinet1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
ПеналBookcase2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
КріслоChair2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Журнальний столикСoffee table1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 22.01%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 77.99%
Назва організації | ВП "КБ Атомприлад" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37147787 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, Україна, Київська область , місто Київ, Льва Толстого, 59 |
Ім'я |
Литовко Тарас Миколайович |
Телефон | 380442777922 |
Ел. пошта | T.LITOVKO@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |