На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: . Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 2. Вид закупівлі:спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону. ( 39130000-2 - Офісні меблі: шафа для одягу;шафа для документів; 39134100-1 - Комп’ютерні столи: стіл комп'ютерний,стіл робочий; 39132100-7 - Пенали-картотек:пенал для документів)
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2912514430 |
---|---|
Поштова адреса | 37300, Україна, Полтавська область, місто Гадяч(пн), ТУПІК ГОГОЛЯ, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Каменко Сергій |
Телефон | +380668088886 |
Ел. пошта | kamenko@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2708415696 |
---|---|
Поштова адреса | 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, ПРОВУЛОК ПАВЛОВА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Вертієвец |
Телефон | +380954165794 |
Ел. пошта | vvm7491@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-08-005200-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 182.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 00:00 |
Аукціон |
17 вересня, 11:48 Переглянути |
Початок аукціону: | 17 вересня, 11:25 |
Шафа для документів (2030мм*800мм*400мм)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для документів (2330*1000*400)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Робочий стіл (760*1220*600)2 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для одягу (2100*1000*550)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Пенал для документів (2100*500*550)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39132100-7, Пенали-картотеки |
Робочий стіл (760*1100*600)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39134100-1, Комп’ютерні столи |
Стіл комп’ютерний (760*1200*600)1 штука Адреса поставки: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23. Строк: до 11.10.2021 16:43 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39134100-1, Комп’ютерні столи |
Замовник оплачує надані та підписані в накладних товари протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту отримання товару та оформлення видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42264820 |
Поштова адреса | 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 |
Ім'я |
Шило Євгенія Костянтинівна ( ) |
Телефон | +380544975065 |
Ел. пошта | evgeshanik@ukr.net |