На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 557 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Код ЄДРПОУ | 32197899 |
---|---|
Поштова адреса | 84301, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛ.ВОЗНЕСЕНСЬКОГО буд. 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ольнєв Сергій Сергійович |
Телефон | +380506180606 |
Ел. пошта | serg.olnev@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Шестак Павло Анантолійовича (ІПН 2901301552), на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, на наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, встановлено наступне: - відповідно п. 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних договорів). Учасник не надав зазначених документів; - відповідно п. 2 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник не надав зазначених документів; - відповідно додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, в довільній формі, яка містить відомості про учасника, Довідку (інформація) від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що ______ (найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю», достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість поставити товар, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації», письмову згоду. Учасник не надав зазначених документів; - відповідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки у відповідності до тендерної документації, а також повинен зазначити інформацію про виробника товару; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження товару та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; порівняльну таблицю відповідності технічним, якісним та кількіснім характеристикам по формі Додатку 2 до цієї тендерної документації з зазначенням найменування товару та виробника; лист від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: комп’ютерів, або його офіційного представництва в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника, номера процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель, повної назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій лист-гарантію у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище; гарантійний лист про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватися відповідними документами, що підтверджують якість товару. Учасник не надав зазначених документів.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Шестак Павло Анантолійовича (ІПН 2901301552), на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, на наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, встановлено наступне: - відповідно п. 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних договорів). Учасник не надав зазначених документів; - відповідно п. 2 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник не надав зазначених документів; - відповідно додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, в довільній формі, яка містить відомості про учасника, Довідку (інформація) від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що ______ (найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю», достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість поставити товар, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації», письмову згоду. Учасник не надав зазначених документів; - відповідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки у відповідності до тендерної документації, а також повинен зазначити інформацію про виробника товару; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження товару та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; порівняльну таблицю відповідності технічним, якісним та кількіснім характеристикам по формі Додатку 2 до цієї тендерної документації з зазначенням найменування товару та виробника; лист від виробників запропонованого Учасником комп’ютерного обладнання, а саме: комп’ютерів, або його офіційного представництва в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника, номера процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель, повної назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій лист-гарантію у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище; гарантійний лист про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватися відповідними документами, що підтверджують якість товару. Учасник не надав зазначених документів.
Код ЄДРПОУ | 2901301552 |
---|---|
Поштова адреса | 84318, Україна, Донецька область, 84318, Донецька обл., місто Краматорськ, селище міського типу Біленьке, ВУЛИЦЯ АРХАНГЕЛЬСЬКА, будинок 193 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шестак Павло Анатолійович |
Телефон | +380676281679 |
Ел. пошта | alter8.sh@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-10-001530-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 557 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 00:03 |
Аукціон |
27 вересня, 13:22 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 вересня, 12:59 |
Персональні комп’ютери для загальноосвітніх закладів м. Краматорськ68 штука Адреса поставки: 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, Загальноосвітні заклади управління освіти (відповідно додатку 2 до тендерної документації) Строк: до 30.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
7) Умови оплати. 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142885 |
Поштова адреса | 84301, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Ім'я |
Наталія Ананських |
Телефон | +380626471538 |
Ел. пошта | kramgoroo_dz@ukr.net |