На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
999 999.05 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 1. Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області - ДК 021:2015: 90512000-9- Послуги з перевезення сміття -21621,6 т.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВ «РУДІКО» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «РУДІКО» були встановлені підстави для відхилення, які зазначені у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні розмір кошторисного прибутку (рівня рентабельності) учасником не застосовується. УВАГА! Якщо учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахує кошторисний прибуток, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена таку як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договірну ціну в якій у п. 7 застосований прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав Пояснювальну записку у якій зазначено, що застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 6,80 грн./люд.год., надав зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, у якому зазначив кошторисний прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав розрахунок кошторисного прибутку на суму 16,08846 тис. грн.. Таким чином учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахував кошторисний прибуток, що не відповідає умовам технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, пункт 9 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РУДІКО», оскільки по процедурі закупівлі: «Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (№UA-2021-09-10-001659-a), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція ТОВ «РУДІКО» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «РУДІКО» були встановлені підстави для відхилення, які зазначені у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні розмір кошторисного прибутку (рівня рентабельності) учасником не застосовується. УВАГА! Якщо учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахує кошторисний прибуток, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена таку як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договірну ціну в якій у п. 7 застосований прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав Пояснювальну записку у якій зазначено, що застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 6,80 грн./люд.год., надав зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, у якому зазначив кошторисний прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав розрахунок кошторисного прибутку на суму 16,08846 тис. грн.. Таким чином учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахував кошторисний прибуток, що не відповідає умовам технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, пункт 9 Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РУДІКО», оскільки по процедурі закупівлі: «Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (№UA-2021-09-10-001659-a), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40306312 |
---|---|
Поштова адреса | 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 77 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Глушко |
Телефон | +380963851671 |
Ел. пошта | glushko5394@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД» були встановлені підстави для відхилення, які зазначені у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні розмір кошторисного прибутку (рівня рентабельності) учасником не застосовується. УВАГА! Якщо учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахує кошторисний прибуток, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена таку як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договірну ціну в якій у п. 7 застосований прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав Пояснювальну записку у якій зазначено, що застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 6,80 грн./люд.год., надав зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, у якому зазначив кошторисний прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.. Таким чином учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахував кошторисний прибуток, що не відповідає умовам технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі. 2. Так, підпунктами 6.8-6.10 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.8. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 9 888,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 9 888,00 грн.). 6.9. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, визначені розрахунково-аналітичним методом, показники ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості наданих послуг відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.10. Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23).. Але ТОВ " ВОДЕНЕРГОБУД " у складі своєї тендерної пропозиції не надав: розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями); розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат. Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, підпункти 6.8-6.10, пункт 9 під Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД», оскільки по процедурі закупівлі: «Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (№UA-2021-09-10-001659-a), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації..
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки шляхом застосування електронного аукціону та була розглянута тендерним комітетом замовника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначених у тендерній документації, на відсутність підстав встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам замовника, зазначених у тендерній документації. Під час, розгляду документів та інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД» були встановлені підстави для відхилення, які зазначені у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні розмір кошторисного прибутку (рівня рентабельності) учасником не застосовується. УВАГА! Якщо учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахує кошторисний прибуток, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена таку як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договірну ціну в якій у п. 7 застосований прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.., надав Пояснювальну записку у якій зазначено, що застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 6,80 грн./люд.год., надав зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, у якому зазначив кошторисний прибуток у сумі 16,08846 тис. грн.. Таким чином учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції у договірній ціні врахував кошторисний прибуток, що не відповідає умовам технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі. 2. Так, підпунктами 6.8-6.10 пункту 6 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 6.8. Розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями), розмір заробітної плати для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8 при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд.-г на розряді робіт 3,8, але не більше 9 888,00 грн. ( у разі якщо, розрахунок розміру заробітної плати буде більшим ніж 9 888,00 грн.). 6.9. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, визначені розрахунково-аналітичним методом, показники ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості наданих послуг відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. 6.10. Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показник адміністративних витрат при розрахунку договірної ціни, включати в розмірі зазначеному у розрахунку учасника, але не більше К=1,23. Тобто обов’язково учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок показника (коефіцієнту) адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період, виконаний з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт і переліку адміністративних витрат, які наведені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та надає розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат, який визначив учасник за показниками за попередній звітній період, але не більше К=1,23 (у разі якщо, показник адміністративних витрат буде більшим за К=1,23).. Але ТОВ " ВОДЕНЕРГОБУД " у складі своєї тендерної пропозиції не надав: розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11.11.2016 за № 1469/29599 (зі змінами та доповненнями); розрахунок, визначений розрахунково-аналітичним методом, показників ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній рік за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних капітального ремонту відповідно до п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; Розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, складений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та розрахунок адміністративних витрат будівельної організації із застосуванням визначеного показника (коефіцієнту) адміністративних витрат. Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, підпункти 6.8-6.10, пункт 9 під Додатку № 3 до тендерної документації та відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВОДЕНЕРГОБУД», оскільки по процедурі закупівлі: «Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області», ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (№UA-2021-09-10-001659-a), тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації..
Код ЄДРПОУ | 40080715 |
---|---|
Поштова адреса | 14017, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 31, квартира 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тарас Черніков |
Телефон | +380990487899 |
Ел. пошта | ppveb@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-10-001659-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 999 999.05 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 17:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 00:01 |
Аукціон |
1 жовтня, 13:39 Переглянути |
Початок аукціону: | 1 жовтня, 13:16 |
Можливе відстрочення оплати за надані послуги |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
Послуги по переміщенню твердих побутових відходів в урочищі "Триби", поблизу селища Макухівка, Полтавського району, Полтавської області21621.6 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90512000-9, Послуги з перевезення сміття |
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції за результатами аукціону
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 241 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Ім'я |
Шанько Анна Ігорівна |
Телефон | 380532609432 |
Ел. пошта | zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |