На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: в п. 13 оголошення «Зміст і спосіб подання пропозиції» Замовник вимагає від Учасників завантажити до електронної системи «Проекту договору» відповідно до Додатку №5 до оголошення. Учасник ТОВ "ВІНТЕЛЕПОРТ" виконав вимогу Замовника завантажив проект договору та гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, проте предмет завантаженого договору та рік завантаженого договору взагалі не співпадає з проектом договору, який був завантажений Замовником до електронної системи закупівель. В Додатку №1 до «Проекту договору» Замовник вказав конкретний перелік послуг, який має бути виконаний виконавцем за результатами укладеного договору, а саме: «Обслуговування 42-х телефонів з категорією АВН 5 та для 30-ти телефонів з цих номерів надає послугу доступу PRI ( з наданням деталізації дзвінків). Учасник завантажив «Проект договору» і Додаток до цього Договору, предмет якого ніякого відношення не має до цієї закупівлі, вказавши, що зобов`язується обслуговувати 39 телефонів з категорією АВН 5 та для 30-ти телефонів з цих номерів надає послугу доступу PRI ( з наданням деталізації дзвінків). Крім того, гарантійний лист щодо погодження з проектом договору також завантажено Учасником з помилковою назвою предмета закупівлі. Замовник оголосив спрощену закупівлю за предметом «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних для Вінницького обласного центру зайнятості, Барської та Вінницької районних філій Вінницького обласного центру зайнятості» проте Учасник у вище зазначених документах пропонує надати послуги за предметом закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: в п. 13 оголошення «Зміст і спосіб подання пропозиції» Замовник вимагає від Учасників завантажити до електронної системи «Проекту договору» відповідно до Додатку №5 до оголошення. Учасник ТОВ "ВІНТЕЛЕПОРТ" виконав вимогу Замовника завантажив проект договору та гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, проте предмет завантаженого договору та рік завантаженого договору взагалі не співпадає з проектом договору, який був завантажений Замовником до електронної системи закупівель. В Додатку №1 до «Проекту договору» Замовник вказав конкретний перелік послуг, який має бути виконаний виконавцем за результатами укладеного договору, а саме: «Обслуговування 42-х телефонів з категорією АВН 5 та для 30-ти телефонів з цих номерів надає послугу доступу PRI ( з наданням деталізації дзвінків). Учасник завантажив «Проект договору» і Додаток до цього Договору, предмет якого ніякого відношення не має до цієї закупівлі, вказавши, що зобов`язується обслуговувати 39 телефонів з категорією АВН 5 та для 30-ти телефонів з цих номерів надає послугу доступу PRI ( з наданням деталізації дзвінків). Крім того, гарантійний лист щодо погодження з проектом договору також завантажено Учасником з помилковою назвою предмета закупівлі. Замовник оголосив спрощену закупівлю за предметом «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних для Вінницького обласного центру зайнятості, Барської та Вінницької районних філій Вінницького обласного центру зайнятості» проте Учасник у вище зазначених документах пропонує надати послуги за предметом закупівлі «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)».
Код ЄДРПОУ | 23106497 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21009, Вінницька обл., місто Вінниця, Замостянський район, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 14, корпус "Б" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Державець Олександр |
Телефон | 380504619907 |
Ел. пошта | oderzhavec@vinnitsa.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-13-001987-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 35.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 вересня, 14:33 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 вересня, 14:33 |
Дата останніх змін | 28 вересня, 00:01 |
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних для Вінницької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості1 послуга Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. М. Ващука, буд. 20 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних для Барської районної філії Вінницького обласного центру зайнятості1 послуга Адреса поставки: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, Майдан Святого Миколая 10 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних для Вінницького обласного центру зайнятості1 послуга Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Сплата за надані послуги здійснюється Абонентом щомісячно, після підписання акту передавання- приймання наданих послуг, не пізніше 20 числа наступного за звітним місяцем. Оплата здійснюється Абонентом безготівковим розрахунком. Розрахунки за Послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5- ти банківських днів з моменту підписання акту передавання- приймання наданих послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05392714 |
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Ім'я |
Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення |
Телефон | 0432557273 |
Ел. пошта | zakup1@vinocz.in.vn.ua |