На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
83 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, серед яких відмічена відсутність невід’ємних додатків до аналогічного за предметом закупівлі договору (Договір поставки обладнання №13-21 від 01.08.2021 р.), посилання на котрі містяться у його пунктах 1.1; 3.1 та 4.1. Так, згідно умов Договору поставки обладнання №13-21 від 01.08.2021 р. продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець прийняти та оплатити обладнання (надалі - «Обладнання») в асортименті, кількості та по цінам, викладеним в Додатках/рахунках до цього Договору, які є його невід'ємною частиною. Під "Додатками" до цього договору, розуміються підписані Сторонами Додатки (Специфікації)/рахунки до цього Договору. Ціна на Обладнання встановлюється в національній валюті - гривні (з врахуванням податку на додану вартість), а також, за згодою Сторін вказується еквівалент ціни в ЄВРО (далі – EUR). Ціна вказується в Додатках/рахунках до цього договору і є його невід'ємними частинами. Якщо у Додатках (Специфікаціях)/рахунках до Договору не вказано інакше, оплата за Обладнання здійснюється шляхом безготівкового банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця, згідно рахунків, наступним чином: - попередня оплата 50% вартості відповідного Додатку (Специфікації)/рахунку до Договору, здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Договору; - оплата в розмірі 50% вартості відповідного Додатку (Специфікації) /рахунку до Договору, здійснюється за фактом надання повідомлення про готовність до відвантаження, на протязі 5 (п'ять) календарних днів. На виправлення вказаних невідповідностей Учаснику було направлено відповідну вимогу. Однак, описаних невідповідностей Учасником виправлено не було. Специфікації або рахунків, посилання на які містяться у змісті аналогічного договору, не завантажено. З огляду на вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, серед яких відмічена відсутність невід’ємних додатків до аналогічного за предметом закупівлі договору (Договір поставки обладнання №13-21 від 01.08.2021 р.), посилання на котрі містяться у його пунктах 1.1; 3.1 та 4.1. Так, згідно умов Договору поставки обладнання №13-21 від 01.08.2021 р. продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець прийняти та оплатити обладнання (надалі - «Обладнання») в асортименті, кількості та по цінам, викладеним в Додатках/рахунках до цього Договору, які є його невід'ємною частиною. Під "Додатками" до цього договору, розуміються підписані Сторонами Додатки (Специфікації)/рахунки до цього Договору. Ціна на Обладнання встановлюється в національній валюті - гривні (з врахуванням податку на додану вартість), а також, за згодою Сторін вказується еквівалент ціни в ЄВРО (далі – EUR). Ціна вказується в Додатках/рахунках до цього договору і є його невід'ємними частинами. Якщо у Додатках (Специфікаціях)/рахунках до Договору не вказано інакше, оплата за Обладнання здійснюється шляхом безготівкового банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця, згідно рахунків, наступним чином: - попередня оплата 50% вартості відповідного Додатку (Специфікації)/рахунку до Договору, здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Договору; - оплата в розмірі 50% вартості відповідного Додатку (Специфікації) /рахунку до Договору, здійснюється за фактом надання повідомлення про готовність до відвантаження, на протязі 5 (п'ять) календарних днів. На виправлення вказаних невідповідностей Учаснику було направлено відповідну вимогу. Однак, описаних невідповідностей Учасником виправлено не було. Специфікації або рахунків, посилання на які містяться у змісті аналогічного договору, не завантажено. З огляду на вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 44122219 |
---|---|
Поштова адреса | 61093, Україна, Харківська область, Харків, 61093, Харківська обл., місто Харків, вул.Болбочана Петра, будинок 59, квартира 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олексій Мінаков |
Телефон | 380662660580 |
Ел. пошта | vladimir.pronin@radialtec.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41587616 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 87514, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГРАНІТНА, будинок 120, квартира 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Насоненко Ярослава |
Телефон | 380951429088 |
Ел. пошта | yaroslavanasonenko99@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-13-002997-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 83 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 835.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 11:56 |
Аукціон |
1 жовтня, 12:07 Переглянути |
автоматичний екструдер1 одиниця Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, Михайла Грушевського 49 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38540000-2, Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати |
автоматичний екструдер1 одиниця Адреса поставки: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, Грушевського 49 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38540000-2, Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати |
Розрахунки за Товар проводяться протягом 10 банківських днів після поставки Товару Замовнику, що підтверджується актом підписанням акту прийому-передачі товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25829550 |
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Ім'я |
Носуленко Анна Сергіївна |
Телефон | 380487932826 |
Ел. пошта | asnn@ukr.net |