На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
606 542.65 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція підготовлена українською мовою. Детальніше у тендерній документації. Умови забезпечення забезпечення тендерної пропозиції більш детально у пункті 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі оприлюднено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця»
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція ТОВ «ТД «ГОЛЬФСТРІМ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - не виконані вимоги 2.2.4 додатка 3 до ТД - учасником не надано гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного, якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції (сертифікат дійсний до 02.12.2021); - не виконані вимоги 2.4. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані офіційні копії ДСТУ , завірені учасником торгів; - не виконані вимоги 3.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником (надано сертифікат дилера від ТОВ «ВІЛО Україна», а виробник є Wilo SE, Німеччина). Відсутній зв'язок ТОВ «ВІЛО Україна» з Wilo SE, Німеччина); - реєстр документів наданий не за вимогами тендерної документації; - у Додатку 5 тендерної документації не зазначено тару, пакування та кріплення відповідно його вимог; - не завірена копія діючого статуту, не надано документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів, у довідці відомості про учасника не зазначено його організаційно-правова форма, статус учасника, форма власності; - не надано довідки, що учасник ознайомився з проектом договору; - не надано гарантійний лист про те, що інформація подана учасником є чинною та достовірною, не надано довідку що містить інформацію про виконання аналогічного договору та інших документів, а саме для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом назви номенклатури закупівлі аналогічного договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено, окремо копію цього договору зі специфікацією (-ями) з посиланням на номер договору, підписами сторін цього договору та посилання на інформацію публічного доступу конкурсного відбору, якщо договір був укладений з використанням торгівельних майданчиків, також не надано листа-відгука про оцінку виконання договору; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням кількості працюючих (згідно звіту форми 1-ДФ), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, інформацію про працівників, що працюють за цивільно-правовим договором, або працівників, що працюють за сумісництвом, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме: про осіб, які відповідають за транспортування товару, його завантажування та розвантажування; - не надано документів відносно працівників, що підтверджують взаємовідносини працівника з учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень (із зазначенням адреси) та автотранспортних засобів (із зазначенням марки і реєстраційного номеру) - не надано довідки у разі відсутності у учасника власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів - інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлено до замовника - не надано довідки про застосування заходів із захисту довкілля, не надано довідку в довільній формі на предмет того, чи можливо в подальшому буде використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю; - не надано довідки про те що витрати учасника пов’язані з підготовкою документів не відшкодовуються, не надано довідки про формування своєї цінової пропозиції, не надано копії документу що посвідчує особу; - не надано довідку про особу що уповноважена підписувати договір про закупівлу у разі перемоги учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція ТОВ «ТД «ГОЛЬФСТРІМ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - не виконані вимоги 2.2.4 додатка 3 до ТД - учасником не надано гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного, якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції (сертифікат дійсний до 02.12.2021); - не виконані вимоги 2.4. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані офіційні копії ДСТУ , завірені учасником торгів; - не виконані вимоги 3.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником (надано сертифікат дилера від ТОВ «ВІЛО Україна», а виробник є Wilo SE, Німеччина). Відсутній зв'язок ТОВ «ВІЛО Україна» з Wilo SE, Німеччина); - реєстр документів наданий не за вимогами тендерної документації; - у Додатку 5 тендерної документації не зазначено тару, пакування та кріплення відповідно його вимог; - не завірена копія діючого статуту, не надано документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів, у довідці відомості про учасника не зазначено його організаційно-правова форма, статус учасника, форма власності; - не надано довідки, що учасник ознайомився з проектом договору; - не надано гарантійний лист про те, що інформація подана учасником є чинною та достовірною, не надано довідку що містить інформацію про виконання аналогічного договору та інших документів, а саме для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом назви номенклатури закупівлі аналогічного договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено, окремо копію цього договору зі специфікацією (-ями) з посиланням на номер договору, підписами сторін цього договору та посилання на інформацію публічного доступу конкурсного відбору, якщо договір був укладений з використанням торгівельних майданчиків, також не надано листа-відгука про оцінку виконання договору; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням кількості працюючих (згідно звіту форми 1-ДФ), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, інформацію про працівників, що працюють за цивільно-правовим договором, або працівників, що працюють за сумісництвом, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме: про осіб, які відповідають за транспортування товару, його завантажування та розвантажування; - не надано документів відносно працівників, що підтверджують взаємовідносини працівника з учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень (із зазначенням адреси) та автотранспортних засобів (із зазначенням марки і реєстраційного номеру) - не надано довідки у разі відсутності у учасника власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів - інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлено до замовника - не надано довідки про застосування заходів із захисту довкілля, не надано довідку в довільній формі на предмет того, чи можливо в подальшому буде використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю; - не надано довідки про те що витрати учасника пов’язані з підготовкою документів не відшкодовуються, не надано довідки про формування своєї цінової пропозиції, не надано копії документу що посвідчує особу; - не надано довідку про особу що уповноважена підписувати договір про закупівлу у разі перемоги учасника.
Код ЄДРПОУ | 35567796 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Рівне, 33024, Рівненська область, м. Рівне, вул. І. Підкови, буд. 17А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Данилюк Сергій |
Телефон | 380362630404 |
Ел. пошта | ALEX.RIVNE76@GMAIL.COM |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
пропозиція ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - не виконані вимоги 2.2.4 додатка 3 до ТД - учасником не надано гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного, якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції (сертифікат дійсний до 04.11.2021); - не виконані вимоги 2.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано довідку щодо предмету закупівлі завірену учасником складену відповідно до форми (Додаток 5 ТД); - не виконані вимоги 3.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником; - не виконані вимоги 2.5. додатка 3 до ТД – учасником не надано зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). - не надано документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів, не надано довідки щодо відомостей про учасника; - не надано довідки, що учасник ознайомився з проектом договору; - не надано гарантійний лист про те, що інформація подана учасником є чинною та достовірною, не надано довідку що містить інформацію про виконання аналогічного договору та інших документів, а саме для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом назви номенклатури закупівлі аналогічного договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням кількості працюючих (згідно звіту форми 1-ДФ), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, інформацію про працівників, що працюють за цивільно-правовим договором, або працівників, що працюють за сумісництвом, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме: про осіб, які відповідають за транспортування товару, його завантажування та розвантажування; - не надано документів відносно працівників, що підтверджують взаємовідносини працівника з учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень (із зазначенням адреси) та автотранспортних засобів (із зазначенням марки і реєстраційного номеру) - не надано довідки у разі відсутності у учасника власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів - інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлено до замовника - не надано довідки про застосування заходів із захисту довкілля, не надано довідку в довільній формі на предмет того, чи можливо в подальшому буде використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю; - не надано довідки про те що витрати учасника пов’язані з підготовкою документів не відшкодовуються, не надано довідки про формування своєї цінової пропозиції, не надано копії документу що посвідчує особу; - не надано довідку про особу що уповноважена підписувати договір про закупівлу у разі перемоги учасника; - не надано реєстру документів; - не надано проекту договору відповідно Додатку 4 тендерної документації; - не надано даних про товар, відповідно Додатку 5 тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
пропозиція ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - не виконані вимоги 2.2.4 додатка 3 до ТД - учасником не надано гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного, якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції (сертифікат дійсний до 04.11.2021); - не виконані вимоги 2.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано довідку щодо предмету закупівлі завірену учасником складену відповідно до форми (Додаток 5 ТД); - не виконані вимоги 3.1. додатка 3 до ТД – учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником; - не виконані вимоги 2.5. додатка 3 до ТД – учасником не надано зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). - не надано документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів, не надано довідки щодо відомостей про учасника; - не надано довідки, що учасник ознайомився з проектом договору; - не надано гарантійний лист про те, що інформація подана учасником є чинною та достовірною, не надано довідку що містить інформацію про виконання аналогічного договору та інших документів, а саме для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом назви номенклатури закупівлі аналогічного договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням кількості працюючих (згідно звіту форми 1-ДФ), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, інформацію про працівників, що працюють за цивільно-правовим договором, або працівників, що працюють за сумісництвом, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме: про осіб, які відповідають за транспортування товару, його завантажування та розвантажування; - не надано документів відносно працівників, що підтверджують взаємовідносини працівника з учасником – трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру; - не надано довідки у довільній формі із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень (із зазначенням адреси) та автотранспортних засобів (із зазначенням марки і реєстраційного номеру) - не надано довідки у разі відсутності у учасника власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів - інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлено до замовника - не надано довідки про застосування заходів із захисту довкілля, не надано довідку в довільній формі на предмет того, чи можливо в подальшому буде використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю; - не надано довідки про те що витрати учасника пов’язані з підготовкою документів не відшкодовуються, не надано довідки про формування своєї цінової пропозиції, не надано копії документу що посвідчує особу; - не надано довідку про особу що уповноважена підписувати договір про закупівлу у разі перемоги учасника; - не надано реєстру документів; - не надано проекту договору відповідно Додатку 4 тендерної документації; - не надано даних про товар, відповідно Додатку 5 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 36192103 |
---|---|
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Закревського 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгенія IWT |
Телефон | +380445947474 |
Ел. пошта | tender.iwt@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43888439 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Солом'янська, будинок 5, офіс 406-1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Нарек Заргарян |
Телефон | +380993931662 |
Ел. пошта | zavod.arma.20@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43929946 |
---|---|
Поштова адреса | 61044, Україна, Харківська область, місто Харків, пр.Московський, будинок 257 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ГАННА ІВАНОВА |
Телефон | +380636655460 |
Ел. пошта | fenixbudkom@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3143306288 |
---|---|
Поштова адреса | 62431, Україна, Харківська область, Харківський район, село Вільхівка, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 16, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Коваленко |
Телефон | +380630665423 |
Ел. пошта | kovalenkoganna970@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-23-005973-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 606 542.65 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 032.71 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 10 листопада, 16:59 |
Аукціон |
11 жовтня, 11:41 Переглянути |
Циркуляційні насоси91 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42120000-6, Насоси та компресори |
Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з моменту поставки та проходження вхідного контролю Товару за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів ЗАМОВНИКА, та реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Ім'я |
Уманець Ольга Андріївна (Umanets Olga ) |
Телефон | 380444653806 |
Ел. пошта | umanetsolgaa@gmail.com |