На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до Додатку 2 розділу «Інформація про товар:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав: « - чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) , виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агенством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця, а також звіт за результатами останнього аудиту. Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікакт.;» « - чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на систему екологічного управління, виданого органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця, а також звіт за результатами останнього аудиту. Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікакт.» Учасник не виконав вимоги Замовника та не надав зазначені документи у своїй тендерній пропозиції.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до Додатку 2 розділу «Інформація про товар:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав: « - чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) , виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агенством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця, а також звіт за результатами останнього аудиту. Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікакт.;» « - чинного на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на систему екологічного управління, виданого органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця, а також звіт за результатами останнього аудиту. Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікакт.» Учасник не виконав вимоги Замовника та не надав зазначені документи у своїй тендерній пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 34410050 |
---|---|
Поштова адреса | 49083, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДАРНИЦЬКА, будинок 9 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ ЛАНЦОВ |
Телефон | +380637836454 |
Ел. пошта | ukrplast.tenders@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34895807 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, Київ, вул Колекторна 3, оф 203 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кисельов Олексій Дмитрович |
Телефон | +380506332824 |
Ел. пошта | i-aspect@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-24-010299-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 940.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 999.70 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 вересня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 14:34 |
Аукціон |
7 жовтня, 15:09 Переглянути |
Пакети для сміття 120л (10шт) міцні.2600 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 22.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18937100-7, Пакувальні пакети |
Пакети для сміття 35л (50шт).2600 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 22.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18937100-7, Пакувальні пакети |
Розрахунок за поставлений товар здійснюється 100% протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару належної якості на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37479398 |
Поштова адреса | 03127, Україна, Київська область, М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Ім'я |
Вікторія Суховеєва |
Телефон | +380442571274 |
Ел. пошта | viktoria-osvita@ukr.net |