На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Контакти
Документи
Скасовано
31 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 31 жовтня, 00:01
Опис
Відмінити закупівлю Послуги з впровадження підсистеми «Реєстри територіальної громади» на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням) на підставі пункту 2 частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.» Замовником не було виконано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: не забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищевикладене, на даному етапі неможливо усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушаться терміни оприлюднення даної інформації, оскільки повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) було оприлюднено 27.09.2021 року).
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-27-001097-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Необхідність захисту прав інтелектуальної власності |
---|---|
Обгрунтування: | З метою оперативної комунікації між співробітниками в процесі опрацювання документів та здійснення контролю за термінами виконання документів, виникла потреба у підключенні працівників виконавчого комітету Вараської міської ради до Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» для чого закуплено 160 ліцензій для впровадження на кожному робочому місці (у попередньому році закуплено примірник комп’ютерної програми для використання на 16 робочих місцях користувачів) Впровадження підсистеми «Реєстри територіальної громади» забезпечить можливість створення реєстрів громади на вже існуючій платформі автоматизованої системи управління документами та дозволить організувати єдине середовище для роботи з документами та реєстрами. Пов’язавши між собою різнотипні реєстри буде реалізовано можливість отримувати актуальну, максимально повну інформацію по різним напрямкам. Крім того, зникне потреба у апаратному забезпеченні, необхідному для розгортання платформи управління реєстрами та сервісами громади. Приймаючи до уваги, що існуюча система документообігу виконавчого комітету Вараської міської ради вже побудована на базі «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» та враховуючи рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 4949, дата реєстрації 11.06.2020), яким майнові права на твір Комп’ютерна програма «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» передаються Товариству з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» повністю, виконавчий комітет Вараської міської ради може застосувати переговорну процедуру для закупівлі даних послуг відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності необхідності захисту прав інтелектуальної власності |
Дата останніх змін | 31 жовтня, 00:01 |
---|
Поставка примірника Програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з функціоналом "Реєстри територіальної громади".1 послуга Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, майдан Незалежності,1 Строк: до 31.12.2021 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Послуги з впровадження підсистеми «Реєстри територіальної громади» на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3».1 послуга Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, майдан Незалежності,1 Строк: до 31.12.2021 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг за фактично надані послуги шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Вараської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03315879 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, м Вараш, майдан Незалежності 1 |
Ім'я |
Волох Вікторія Валеріївна (Volokh Viktoria ) |
Телефон | +380363623548 |
Ел. пошта | ekonomika@varash-rada.gov.ua |