На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
174 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно зразку встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні абревіатури: повне найменування учасника – суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код, реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон. (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). 2. п.5.12. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про виконання аналогічного договору протягом 2017-2021 рр., згідно форми (не менше 1-го договору), копія аналогічного договору, копія видаткової (видаткових) накладних та/або акту (актів) приймання передачі та/або акту (актів) надання послуг за вказаним у довідці договором (договорами), форма довідки наведена у пункті 5.12. цього оголошення. 2.1. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 07.04.2021 №24-63 (далі – Договір) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). 2.2. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 16.11.2020 №93/20 (далі – Договір 1) укладений між Учасником та КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА РАДА. У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний Предмет договору. 2.3. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-128 (далі – Договір 2) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). 2.4. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-125 (далі – Договір 3) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно зразку встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні абревіатури: повне найменування учасника – суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код, реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон. (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). 2. п.5.12. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про виконання аналогічного договору протягом 2017-2021 рр., згідно форми (не менше 1-го договору), копія аналогічного договору, копія видаткової (видаткових) накладних та/або акту (актів) приймання передачі та/або акту (актів) надання послуг за вказаним у довідці договором (договорами), форма довідки наведена у пункті 5.12. цього оголошення. 2.1. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 07.04.2021 №24-63 (далі – Договір) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). 2.2. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 16.11.2020 №93/20 (далі – Договір 1) укладений між Учасником та КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА РАДА. У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). У розділі 5 Довідки не вірно вказаний Предмет договору. 2.3. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-128 (далі – Договір 2) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). 2.4. У ціновій пропозиції Учасником надано аналогічний договір від 27.07.2020 №24-125 (далі – Договір 3) укладений між Учасником та ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ (файл: Документація (1).pdf 06 жовтня 2021 11:02). У розділі 4 Довідки не вірно вказаний строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2765100675 |
---|---|
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, Харківська 27а,кв. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Панов А.М. |
Телефон | +380509763287 |
Ел. пошта | copy@vlavke.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно зразку встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні абревіатури: * Якщо Учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціни без ПДВ. (файл: 1. цінова пропозиція.pdf 05 жовтня 2021 09:59). 2. п.5.6. Оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями дипломів та/або посвідчень та/або сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП). 2.1. Відсутні копії наказів та/або копії з трудових книжок на наступних працівників: Ріпак М.О., Іщук Л.М., Пік О.Р. (файл: 6.1.трудові книжки.pdf 05 жовтня 2021 09:59). 2.2. Невірно вказана посада наступних працівників: Гладкий О.Ю., Дика Н.М. (файл: 6.1.трудові книжки.pdf 05 жовтня 2021 09:59). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду пропозиції Учасника, цінова пропозиція якого визначена Системою, як найбільш економічно вигідна було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим Замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме: 1. п.5.1. оголошення передбачено надання учасником цінової пропозиції складена по кожному найменуванню згідно зразку встановленому у Додатком №3 до Оголошення. Довідка надана Учасником у складі цінової пропозиції не відповідає формі, а саме відсутні абревіатури: * Якщо Учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціни без ПДВ. (файл: 1. цінова пропозиція.pdf 05 жовтня 2021 09:59). 2. п.5.6. Оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями дипломів та/або посвідчень та/або сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП). 2.1. Відсутні копії наказів та/або копії з трудових книжок на наступних працівників: Ріпак М.О., Іщук Л.М., Пік О.Р. (файл: 6.1.трудові книжки.pdf 05 жовтня 2021 09:59). 2.2. Невірно вказана посада наступних працівників: Гладкий О.Ю., Дика Н.М. (файл: 6.1.трудові книжки.pdf 05 жовтня 2021 09:59). Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 02470371 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Львівська область, Львів, 79013, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЯПОНСЬКА, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | грицьків ольга |
Телефон | 380503701550 |
Ел. пошта | OLGA_PYSAR@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-27-002345-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 174 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 610.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 жовтня, 12:37 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 жовтня, 12:37 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 00:00 |
Аукціон |
7 жовтня, 11:33 Переглянути |
Початок аукціону: | 7 жовтня, 11:10 |
Папка «Грамота Верховної Ради України»1350 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Вкладинка до папки «Грамота Верховної Ради України»1350 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Папка «ДИПЛОМ лауреата Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та позашкільної освіти60 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Вкладинка до папки ДИПЛОМУ «ЛАУРЕАТУ Премії ВРУ педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та позашкільної освіти»65 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Папка «ДИПЛОМ стипендіата Верховної Ради України - молодого вченого - доктора наук»60 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Вкладинка до папки «ДИПЛОМ стипендіата Верховної Ради України - молодого вченого - доктора наук»65 штука Адреса поставки: 01008, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 Строк: до 29.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20064120 |
Поштова адреса | 01008, Україна, Київська область, Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5 |
Ім'я |
Карягін Павло Олегович |
Телефон | 380442552516 |
Ел. пошта | kariahin@rada.gov.ua |