На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Субпідрядник
субпідрядника не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 42999483 |
---|---|
Поштова адреса | 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вулиця Дружби, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кухар Ігор |
Телефон | 380676300452 |
Ел. пошта | svetlovodsk_mebel@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-28-005321-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 128.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 жовтня, 10:01 |
Стільці офісні6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Крісла офісні10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем товару. У разі затримки бюджетного фінансування, несвоєчасного проведення відповідного платежу органами Державної казначейської служби України, Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Луганській області (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611839 |
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, будинок 37 Н |
Ім'я |
Колган Ганна |
Телефон | 380667958955 |
Ел. пошта | anna_zzz_anna@ukr.net |