На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
254 286.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» ;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (детальна інформація відповідно до документації)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2311000832 |
---|---|
Поштова адреса | 64200, Україна, Харківська область, Балаклійський район, місто Балаклія, ПЛОЩА РОСТОВЦЕВА, будинок 18, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Янченко |
Телефон | +380995373097 |
Ел. пошта | o.i.yanchenko_tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
-
Код ЄДРПОУ | 2730511651 |
---|---|
Поштова адреса | 64102, Україна, Харківська область, Первомайський, мікрорайон №3, будинок 19, квартира 104. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шевченко Сергій Григорович |
Телефон | +380504076991 |
Ел. пошта | shevchenko_sg2017@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-28-011870-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 254 286.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 271.43 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 7 628.58 UAH |
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 листопада, 10:27 |
Аукціон |
18 жовтня, 12:42 Переглянути |
Театральні крісла80 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Стілець звичайний ІСО80 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Крісло офісне обертове10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Крісло конференційне1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Дитячий стілець20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Оплата договору про закупівлю – протягом 120 днів з моменту надходження бюджетних коштів на рахунок замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ БІЛОКРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44054191 |
Поштова адреса | 35342, Україна, Рівненська область, село Біла Криниця, вул.Радгоспна, будинок 44 |
Ім'я |
Світлана Завалюк |
Телефон | +380971677331 |
Ел. пошта | svitlanazavalyuk@gmail.com |