На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 780.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-29-000514-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 780.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 29 вересня, 09:54 |
---|
Офісні меблі (стіл письмовий, стіл допоміжний, стіл приставний, шафа для одягу, шафа для папок (зі склом), шафа закрита, шафа під сейф комод під принтер) для ВМС ВМУ8 місяць Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. О.Довженка, буд. № 3. Строк: до 31.12.2021 09:40 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
4.1. Спосіб розрахунків за поставлені товар - безготівковий. 4.2. Розрахунки за товар проводяться Замовником лише за фактично надані товари на підставі належним чином оформлених документів, при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця 1 бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. 4.3. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 банківських днів після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі - Рахунок), або після підписання Сторонами акту приймання - передачі товарів. 4.4. До рахунку додаються: Акт приймання - передачі товарів, або накладна
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління СБУ в Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001562 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3 |
Ім'я |
Клованич Володимир Іванович ( ) |
Телефон | +380312691343 |
Ел. пошта | vo-ka@meta.ua |