На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 978.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40572939 |
---|---|
Поштова адреса | 37800, Україна, Полтавська область, м. Хорол, вул. Молодіжна, буд. 9 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій |
Телефон | +380667799201 |
Ел. пошта | uesg.khorol@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-29-008611-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 43 978.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 439.78 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 жовтня, 11:19 |
Багатофункціональний пристрій (принтер, копір, сканер)6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30232100-5, Принтери та плотери |
USB-накопичувач 64GB4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30233180-6, Флеш-накопичувачі |
USB-накопичувач 32GB4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30233180-6, Флеш-накопичувачі |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2021 року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42395100 |
Поштова адреса | 39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111 |
Ім'я |
Алла Ковальчук |
Телефон | +380952253645 |
Ел. пошта | allarovalchuk@ukr.net |