На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-30-004353-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 27 500.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 137.50 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 6 жовтня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 17:03 |
Стіл керівника1 штука Адреса поставки: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 Строк: до 15.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи |
70% - попередня оплата на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання рахунку-фактури;
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
30% - доплата на поточний рахунок Постачальника протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів після доставки та монтажу Товару та отримання рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДП "ПРОЗОРРО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02426097 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
Ім'я |
Ася Мансурова |
Телефон | +380442814296 |
Ел. пошта | a.mansurova@prozorro.ua |