На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 5.1. Товар постачається за рахунок Постачальника та транспортом Постачальника до місця поставки згідно заявки Покупця, на адресу філій ДП“Херсонський облавтодор”, на умовах DDP (склад покупця, транспортні витрати за рахунок постачальника) у відповідності до Офіційних правил тлумачення торгівельних термінів – ІНКОТЕРМС (у ред. 2010 р.). 4.2. Рахунок приймається до оплати при отриманні Товару та всіх документів, що підтверджують належну якість Товару (сертифікат/ паспорт якості тощо), видаткових накладних, у яких вказуються дані про виробничий підрозділ Покупця, який безпосередньо отримав партію Товару, товарно - транспортних накладних та інших первинних документів, передбачених для даного виду Товару Постачальник має зареєструвати податкову накладну в єдиному електронному реєстрі у передбачені чинним законодавством строки. У разі ненадання зазначених цим пунктом Договору документів (у тому числі електронних) Постачальник зобов’язується відшкодувати спричинені Покупцю збитки (витрати). 4.3. Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар протягом 60 календарних днів з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору.У випадку затримки Постачальником передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Постачальником взятих на себе зобов'язань.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34785446 |
---|---|
Поштова адреса | 73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. М.Куліша, буд.11, кв.32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Риков Артем Ігорович |
Телефон | +380506619210 |
Ел. пошта | premierapivden46@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40049460 |
---|---|
Поштова адреса | 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шпуляр Надія |
Телефон | 380502185527 |
Ел. пошта | expo.td15@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-07-015645-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 37 500.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 37 500.00 UAH |
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 16:15 |
Аукціон |
22 жовтня, 14:06 Переглянути |
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Мазут М 100)300 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
4.3. Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар протягом 60 календарних днів з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору.У випадку затримки Постачальником передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Постачальником взятих на себе зобов'язань. 4.4. У разі недостатності суми проведеного Покупцем на Постачальника платежу для виконання грошового зобов'язання у повному обсязі, ця сума погашає вимоги Постачальника у такій черговості; за будь – яких умов у першу чергу сплачується (погашається) сума основного боргу, всі інші нарахування та платежі сплачуються (погашаються) виключно після сплати (погашення) суми основного боргу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31918234 |
Поштова адреса | Україна, Херсонська область, Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Ім'я |
Яковенко Денис |
Телефон | 380552367791 |
Ел. пошта | tender@oblavtodor.ks.ua |