На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
517 497.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або центром перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такого центру або бюро. Недотримання зазначеної вимоги вважається порушенням, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Скасовано
23 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 12 листопада, 11:08
Опис
станом на теперішній час здійснена передача транспортного засобу, для перевезення персоналу Замовника за даним маршрутом, з іншого підрозділу поліції охорони, тому розглянуто питання щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 60130000-8 (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 60130000-8 послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-08-009012-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 517 497.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 174.97 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 13:51 |
Дата останніх змін | 23 листопада, 00:01 |
Початок аукціону: | 19 листопада, 13:02 |
Послуга спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)31025 кілометр Адреса поставки: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут- м. Світлодарськ, вул.Незалежності, буд.62А - Вуглегірська ТЕС "ПАТ "Центренерго" Строк: до 01.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
Для проведення Замовником оплати послуг Виконавця, Виконавець надає Замовнику рахунок на оплату та підписаний ним акт про надані послуги у двох примірниках за окремий місяць, один примірник якого після підписання Замовником повертається Виконавцю. Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання від Виконавця документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109084 |
Поштова адреса | 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. ІТАЛІЙСЬКА,84 |
Ім'я |
Лоліта Яковлева |
Телефон | +380506093050,+380629333314 |
Ел. пошта | 40109084mv@ukr.net |