На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 468 688.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
- Відповідно до вимог тендерної документації та Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги)», за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (віники, мітла, совки, лопати, граблі, сапи, тачки для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва), учасник у своїй пропозиції повинен надати технічні характеристики на товар та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. На виконання цих вимог, учасник ТОВ «МІКОНТ» запропонував товари, а саме: п.6 . Мітла для прибирання, п.7. Совок «капкан», п.11. Тачка садова двоколісна, п.12. Тачка садова двоколісна, медичні критерії безпеки яких не відповідають вимогам Замовника,про що свідчать надані Учасником Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на вище зазначений товар. - Учасник надав скан-копію оригінала свідоцтва № VE-136, яке засвідчує, що 16.08.2021р. Кречик Олександром Олександровичем пройшов навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 та системи екологічного управління відповідно до ISO14001:2015 , видане ТОВ «Ньютон Фарма». На підставі публічної інформації було виявлено, що ТОВ «Ньютон Фарма» має наступні коди КВЕД: 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами (основний); 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах; 52.10 Складське господарство. Виходячи з цього , ТОВ «Ньютон Фарма» не має відповідних кодів КВЕД для надання освітніх послуг. На підставі вищесказаного, можна зробити висновок, що Свідоцтво № VE-136 від 16.08.2021 р., видане на ім’я Кречик Олександра Олександровича від ТОВ «Ньютон Фарма» є недійсним та таким, що не може задовольнити вимогу, зазначену у Додатку № 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучатиметься
- Відповідно до вимог тендерної документації та Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги)», за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (віники, мітла, совки, лопати, граблі, сапи, тачки для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва), учасник у своїй пропозиції повинен надати технічні характеристики на товар та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. На виконання цих вимог, учасник ТОВ «МІКОНТ» запропонував товари, а саме: п.6 . Мітла для прибирання, п.7. Совок «капкан», п.11. Тачка садова двоколісна, п.12. Тачка садова двоколісна, медичні критерії безпеки яких не відповідають вимогам Замовника,про що свідчать надані Учасником Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на вище зазначений товар. - Учасник надав скан-копію оригінала свідоцтва № VE-136, яке засвідчує, що 16.08.2021р. Кречик Олександром Олександровичем пройшов навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 та системи екологічного управління відповідно до ISO14001:2015 , видане ТОВ «Ньютон Фарма». На підставі публічної інформації було виявлено, що ТОВ «Ньютон Фарма» має наступні коди КВЕД: 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами (основний); 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах; 52.10 Складське господарство. Виходячи з цього , ТОВ «Ньютон Фарма» не має відповідних кодів КВЕД для надання освітніх послуг. На підставі вищесказаного, можна зробити висновок, що Свідоцтво № VE-136 від 16.08.2021 р., видане на ім’я Кречик Олександра Олександровича від ТОВ «Ньютон Фарма» є недійсним та таким, що не може задовольнити вимогу, зазначену у Додатку № 3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40653457 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, Київська область, Київ, ДОРОГА НАБЕРЕЖНО-ПЕЧЕРСЬКА , будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Виговська Наталія |
Телефон | 380949253709 |
Ел. пошта | 406534@ukr.net |
- Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства , відповідно до останнього абзацу п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, зазначається наступне : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним КЕП - кваліфікованим електронним підписом (обов’язково)». Пропозиція учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис (КЕП). - Учасник не надав висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, а саме : не було надано висновку на «метла для прибирання» та на «тяпка садова», що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства , відповідно до останнього абзацу п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, зазначається наступне : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним КЕП - кваліфікованим електронним підписом (обов’язково)». Пропозиція учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис (КЕП). - Учасник не надав висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, а саме : не було надано висновку на «метла для прибирання» та на «тяпка садова», що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 34895807 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, Київ, вул Колекторна 3, оф 203 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кисельов Олексій Дмитрович |
Телефон | +380506332824 |
Ел. пошта | i-aspect@ukr.net |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
- Учасником не надано забеспечення тендерної пропозиції, що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації ; - Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (інформація щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом) із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків не більше місячної давнини від дати оприлюднення оголошення) , що не відповідає п.п 10 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надано письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою(у разі використання) щодо видачі учаснику забеспечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії , що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано згоду із зазначеними формальними помилками (з їх обов’язковим переліком) , що не відповідає п.2 Розділу V тендерної документації; - Учасником не надано лист в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника, з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу , що не відповідає п.3 РозділуV тендерної документації; - Учасником не надано гарантійний лист , що Товар повинен мати гарантійний строк експлуатації відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця (у разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки). Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на систему екологічного управління, виданого органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця (у разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки). Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання , який видав вказаний сертифікат , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано сканований оригінал/копію свідоцтва, про проходження працівниками Учасника , навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015(не меньше одного працівника) та системи екологічного управління відповідно до ISO 14001:2015(не менше одного працівника) . Документи повинні бути чинні на весь період дії договору , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано забеспечення тендерної пропозиції, що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації ; - Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (інформація щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом) із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків не більше місячної давнини від дати оприлюднення оголошення) , що не відповідає п.п 10 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надано письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою(у разі використання) щодо видачі учаснику забеспечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії , що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано згоду із зазначеними формальними помилками (з їх обов’язковим переліком) , що не відповідає п.2 Розділу V тендерної документації; - Учасником не надано лист в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника, з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу , що не відповідає п.3 РозділуV тендерної документації; - Учасником не надано гарантійний лист , що Товар повинен мати гарантійний строк експлуатації відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця (у разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки). Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано чинний на кінцевий строк подання тендерної пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на систему екологічного управління, виданого органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), сфера акредитації органу з сертифікації повинна включати сферу сертифікації зазначену в сертифікаті Виконавця (у разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки). Надати атестат про акредитацію зі сферою акредитації органу оцінювання , який видав вказаний сертифікат , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надано сканований оригінал/копію свідоцтва, про проходження працівниками Учасника , навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015(не меньше одного працівника) та системи екологічного управління відповідно до ISO 14001:2015(не менше одного працівника) . Документи повинні бути чинні на весь період дії договору , що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 37838689 |
---|---|
Поштова адреса | 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Приморська, 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Приватне Підприємство Вектор |
Телефон | +380958978117 |
Ел. пошта | 37838689@ukr.net |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної спеціфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Учасником не надано забеспечення тендерної пропозиції, що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації ; - Учасником не надано письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою(у разі використання) щодо видачі учаснику забеспечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії , що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано згоду із зазначеними формальними помилками (з їх обов’язковим переліком) , що не відповідає п.2 Розділу V тендерної документації; - Учасником не надано копії документів , що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі), що не відповідає вимогам Додатку № 3 тендерної документації; - Учасником не надано Гарантійний лист ,щодо гарантійного строку експлуатації товару відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підпимання видаткової накладної; - Учасником не надано сканований оригінал/копію свідоцтва, про проходження працівниками Учасника , навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015(не меньше одного працівника) та системи екологічного управління відповідно до ISO 14001:2015(не менше одного працівника) . Документи повинні бути чинні на весь період дії договору. - Учасником не надано інформацію щодо наявності відкритих банківських рахунків, яка підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом) із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків не більше місячної давнини від дати оприлюднення оголошення). - Учасник не надав у пропозиції копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань, виданого у поточному році, що не відповідає вимогам п.1 Розділа ІІІ тендерної документації. - Учасник надав скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі форма якої не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не має
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної спеціфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Учасником не надано забеспечення тендерної пропозиції, що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації ; - Учасником не надано письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою(у разі використання) щодо видачі учаснику забеспечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії , що не відповідає п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Учасником не надано згоду із зазначеними формальними помилками (з їх обов’язковим переліком) , що не відповідає п.2 Розділу V тендерної документації; - Учасником не надано копії документів , що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі), що не відповідає вимогам Додатку № 3 тендерної документації; - Учасником не надано Гарантійний лист ,щодо гарантійного строку експлуатації товару відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підпимання видаткової накладної; - Учасником не надано сканований оригінал/копію свідоцтва, про проходження працівниками Учасника , навчання з системи управління якістю відповідно до ISO 9001:2015(не меньше одного працівника) та системи екологічного управління відповідно до ISO 14001:2015(не менше одного працівника) . Документи повинні бути чинні на весь період дії договору. - Учасником не надано інформацію щодо наявності відкритих банківських рахунків, яка підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом) із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків не більше місячної давнини від дати оприлюднення оголошення). - Учасник не надав у пропозиції копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань, виданого у поточному році, що не відповідає вимогам п.1 Розділа ІІІ тендерної документації. - Учасник надав скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі форма якої не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 41879354 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 4-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мхітарян Самвел Михайлович |
Телефон | +380673068150 |
Ел. пошта | svit.budinvest@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-11-003581-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 468 688.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 343.44 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 44 060.64 UAH |
Період уточнень | до 17 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 січня, 00:00 |
Аукціон |
27 жовтня, 14:51 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 жовтня, 14:16 |
ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя»(віники, мітла, совки, лопати, граблі, сапи, тачки для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва).10613 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44510000-8, Знаряддя |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Телефон | 380445628766,380445631724 |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |