На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Керуючись статтею 3-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії встановленого КМУ карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Закупівля послуг з організації службових перевезень пасажирів автомобільним транспортом (організація перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта»), що здійснюються на нерегулярній основі, проводиться у зв’язку з необхідністю здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30367866 |
---|---|
Поштова адреса | 08153, Україна, Київська область, Боярка, вул. Білогородська, будинок 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ругаль Олена |
Телефон | 380675033263 |
Ел. пошта | ppi_nadia_2000@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-22-004502-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 327 913.12 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 639.57 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 19:21 |
Організація службових перевезень пасажирів автомобільним транспортом (організація перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта»)95810 кілометр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
Організація службових перевезень пасажирів автомобільним транспортом (організація перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта»)2080 година Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 4 до документації, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого Акту прийому-передачі наданих послуг, підписаного Сторонами. Оплата наданих Послуг здійснюється подекадно: протягом 3-х робочих днів з дня, наступного за декадою, протягом якої надавались Послуги, Замовник оплачує загальну вартість Послуг, наданих протягом декади, розраховану згідно з Актами приймання-передачі наданих Послуг, складеними за таку декаду та підписаними на дату оплати обома Сторонами. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Анісіфорова Світлана Анатоліївна (Anisiforova Svitlana) |
Телефон | 380504110057 |
Ел. пошта | anisiforova-sa@ukrposhta.ua |