На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 176 851,20 грн. без ПДВ / 7 412 221,44 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 20 банківських днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 29.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" на відповідність вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 07.12.2021 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав вимоги п.3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД): Учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п.3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було виправлено в повному обсязі до 08 грудня 2021 10:27 виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-10-22-004633-a) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 07.12.2021), а саме: - Учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було надано оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів IMEI. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП", і враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги – не допустити до аукціону та відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"), - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 6 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі")
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Учасник не планує залучати субпідрядника
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" на відповідність вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 07.12.2021 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав вимоги п.3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД): Учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п.3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було виправлено в повному обсязі до 08 грудня 2021 10:27 виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-10-22-004633-a) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 07.12.2021), а саме: - Учасником процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не було надано оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів IMEI. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП", і враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги – не допустити до аукціону та відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"), - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 6 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі")
Код ЄДРПОУ | 42703986 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 26, квартира 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Гохберг |
Телефон | +380503269234 |
Ел. пошта | alexyg1602@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35945167 |
---|---|
Поштова адреса | 02059, Україна, м. Київ, місто Київ, Дарницький район ВУЛИЦЯ ДРАГОМАНОВА будинок 2 квартира 124 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Обломєй |
Телефон | +380507221240 |
Ел. пошта | pp-sngrizli@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Без субпідрядника
Код ЄДРПОУ | 40506892 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ДЕМІЇВСЬКА, будинок 13, корпус 2, офіс 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бовсунівський Віктор Володимирович |
Телефон | +380979737677 |
Ел. пошта | bovsunivskuydez@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35439877 |
---|---|
Поштова адреса | 36038, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Шевченка, 100 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Жмуренко |
Телефон | +380668777796 |
Ел. пошта | tov.antares3000@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
відсутній
Код ЄДРПОУ | 21033558 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, Одеса, площа Олексіївська, буд.11/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Миколайович Миколай |
Телефон | 380674820945 |
Ел. пошта | SAFEGUARD010@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-22-004633-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 176 851.20 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30 884.26 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 15:10 |
Аукціон |
20 грудня, 12:55 Переглянути |
Послуги з підтримання режиму перебування в морському портуSeaport regime maintenance services1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11 та Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79713000-5, Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
протягом 20 банківських днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | Південна філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Тинкован Тетяна Вікторівна |
Телефон | 0487381774 |
Ел. пошта | Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |