На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
42 228.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 43809535 1.3. Місце знаходження : 92624, Луганська область, Сватівський район, с.Райгородка, вулиця Конопліна, будинок 4. 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Рєзнік Олена Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області. телефон +380507060193, e-mail: viddilosvit.kolom@gmail.com. 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Дров'яна деревина для непромислових потреб 1 групи (твердої породи) (код ДК 021:2015 - 03410000-7-Деревина). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення). 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів: 51 куб.м. 4.2. Місце поставки товарів: за адресами закладів відділу освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області (відповідно до Додатку №1). 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 42228,00 грн (Сорок дві тисячі двісті двадцять вісім грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 04.11.2021 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 422,28 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - гарантійний лист у довільній формі про те, що Учасник має змогу поставити товар необхідної якості у терміни та за адресою, визначеною Замовником; - інформація щодо найменування виробника (виробників) продукції, міста та країни походження товару; - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців); - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для доставки товару, який є предметом закупівлі; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності); - підписаний Проєкт договору (Додаток № 3); - гарантійний лист про те що Учасник в разі перемоги постачатиме товар з гігієнічним висновком, або висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспортом якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності, технічним паспортом; 15. Інші документи. Відомості про учасника за встановленою формою: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА“ 1. Повна та скорочена назва Учасника:_________________________________________ 2. Код за ЄДРПОУ (ІНП, якщо учасник ФОП чи ФО)________________ 3. Назва документа, яким затверджено Статут Учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): (Учасником ФОП чи ФО не заповнюється)_________________________ 4. Місце та дата проведення державної реєстрації Учасника:______________________ 5. Вид суб’єкту господарювання : ____________________________________________ 6. Організаційно-правова форма: _____________________________________________ 7. Форма власності:_________________________________________________________ 8. Юридична адреса:________________________________________________________ 9. Поштова адреса: _________________________________________________________ 10. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: ______________________________________________________________________________ М.П. (підпис) “___”______________ 2021 року. 16. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», всіх осіб персональні дані яких зазначаються у тендерній документації: Лист-згода на обробку персональних даних Відповідно до Закону «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносин. Посада, прізвище, ініціали, підпис Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. 17. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - копію гігієнічного висновку, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспорту якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності; якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні; - специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-26-002963-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 42 228.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 422.28 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 листопада, 10:34 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 листопада, 10:34 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 10:36 |
Дров'яна деревина для непромислових потреб 1 групи (твердої породи) (код ДК 021:2015 - 03410000-7-Деревина).51 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43809535 |
Поштова адреса | 92624, Україна, Луганська область, Сватівський р-н, село Райгородка, вул.Конопліна, будинок 4 |
Ім'я |
Олена Рєзнік |
Телефон | +380507060193 |
Ел. пошта | lenareznik350@gmail.com |