На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 323 333,00 грн. без ПДВ/ 8 787 999,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 05523553 |
---|---|
Поштова адреса | 65025 , Україна, Одеська область, Одеса, 65025, Одеська обл., м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПІВНІЧТРАНС ПАТ "ПІВНІЧТРАНС" |
Телефон | 380487502151 |
Ел. пошта | OSSHERSTNEVA@SARMONTGROUP.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43143620 |
---|---|
Поштова адреса | 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30В, КАБІНЕТ 326 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Макаренко |
Телефон | 380930788759 |
Ел. пошта | LLC.KRT.2021@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-26-003751-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 323 333.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 36 616.67 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 31 грудня, 11:45 |
Аукціон |
20 грудня, 12:33 Переглянути |
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Південний" з/на роботуTransportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | Південна філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Волошанюк Наталія Романівна (Moshun Natalia Volodymyrivna) |
Телефон | 0487381786 |
Ел. пошта | Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |