На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
619 225.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 3245513934 |
---|---|
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дарницький бульвар 4, кв. 152 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пащенко Віталій Володимирович |
Телефон | +380930779798 |
Ел. пошта | vit.paschenko@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 2941013175 |
---|---|
Поштова адреса | 03087, Україна, Київська область, Київ, ушинського 7-26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Червінський Павло Васильович |
Телефон | 380631007323 |
Ел. пошта | umdcinfo3@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-28-008020-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 619 225.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 096.13 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 23:00 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 00:03 |
Аукціон |
15 листопада, 12:31 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 листопада, 12:07 |
код за НК 024:2019: 11585 – Система для ЛОР огляду / терапевтичних процедур) код за ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (33162100-4) (Установка отоларингологічна)1 комплект Адреса поставки: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33160000-9, Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2019: 11585, Система для ЛОР огляду / терапевтичних процедур |
Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем. Покупець може здійснювати оплату поставленого Обладнання частинами (поетапно) в межах строків, визначених Договором, – в міру надходження відповідних власних коштів підприємства, призначених на фінансування видатків на закупівлю обладнання згідно з відповідним планом використання коштів та/або фінансовим планом підприємства. На вимогу Продавця Сторони можуть встановити графік оплати поставленого Обладнання у вигляді окремого документа, який підписується Сторонами і набуває сили невід’ємної частини Договору. Більш детально - в тендерній документації. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог Тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна, Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983134 |
Поштова адреса | 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Ім'я |
Юлія Левченко |
Телефон | +380332253775,+380508508932 |
Ел. пошта | newmed@ukr.net |