На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, гарантійний строк, країну походження, торговельну марку та/або виробника товару, що пропонується учасником, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-02-014244-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 90.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 17:02 |
Плата розподілу живлення для регуляторів ходу (ESC)1 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712300-3, Друковані плати |
Регулятор ходу (ESP) Hobby Wing Skywalker 30A-UBEC4 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31711500-8, Частини електронних блоків |
Плата Arduino Mega 2560 Rev3 (оригінал, Італія) A0000672 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712110-4, Електронні інтегральні схеми та мікроблоки |
GPS модуль Ublox NEO-M8N з компасом і корпусом для APM і Pixhawk1 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31711423-4, Радіообладнання надвисокочастотного діапазону |
Плата розширення ARPI600 для Raspberry Pi1 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31712115-9, Мікроблоки |
Набір модемних плат RFD 868+ (2 модема RFD868+; 1 антена 868-900 МГц 1/4 хвилі монополь 2.1dBi; 1 антена 868-900 МГц Right Angle 1/4 хвилі монополь 2.1dBi; 4 антени 868-900 МГц 1/2 хвилі диполь 3dBi; 1 FTDI USB кабель)1 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31711423-4, Радіообладнання надвисокочастотного діапазону |
Набір Arduino (2020 Education Kit)1 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31711100-4, Електронні компоненти |
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Ковбаса Юлія Володимирівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |