На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
96 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41973328 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЛЕОНТОВИЧА, будинок 9/1, 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Сагайдак |
Телефон | +380971368763 |
Ел. пошта | vkovalenko355@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-03-013781-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 96 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 963.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 00:01 |
Дослідження біологічного матеріалу методом ІФА для визначення HIV ½, Ab/Ag p24300 послуга Адреса поставки: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4 Послуги будуть виконуватися за місцем знаходження Виконавця (у зв’язку із ти, що дана закупівля проводиться за відкритими торгами і Виконавець буде відомий після укладання договору із переможцем, в графі оголошення «МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ АБО МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» зазначена адреса Замовника) Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Дослідження: ІФА метод визначення поверхневого антигену до гепатиту В (HBsAg)500 послуга Адреса поставки: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4 Послуги будуть виконуватися за місцем знаходження Виконавця (у зв’язку із ти, що дана закупівля проводиться за відкритими торгами і Виконавець буде відомий після укладання договору із переможцем, в графі оголошення «МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ АБО МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» зазначена адреса Замовника) Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Дослідження: ІФА метод визначення поверхневого антигену до гепатиту C (a-HCV)100 послуга Адреса поставки: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4 Послуги будуть виконуватися за місцем знаходження Виконавця (у зв’язку із ти, що дана закупівля проводиться за відкритими торгами і Виконавець буде відомий після укладання договору із переможцем, в графі оголошення «МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ АБО МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» зазначена адреса Замовника) Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в реквізитах Сторін, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата Споживачем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100% вартості наданих медичних послуг, які є предметом закупівлі згідно цього Договору. При виникненні грошових зобов'язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних асигнувань. Споживач не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування. Під кількістю "900 послуг" слід розуміти "900 досліджень", що визначено п.4.3. Тендерної документації. Закупівля за наявною потребою. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Більш детальна інформація, щодо мови, якої готуються тендерні пропозиції зазначена у Тендерній документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі: визначається у додатку №3 до тендерної документації. На момент публікації оголошення, за даними НБУ, 03.11.2021 року курс євро становить 30,4903 грн (30,4903 *133 000 євро=4 055 209,90 грн.). Очікувана вартість закупівлі становить 96 300,00 грн, що не перевищує 133 000 євро.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01982212 |
Поштова адреса | 68004, Україна, Одеська область, місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
Ім'я |
Ольга Ясакова |
Телефон | +380638001006 |
Ел. пошта | 19ok@ukr.net |