На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань – Юрій Павлов, головний фахівець відділу організації зберігання та перевезення цінностей управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, адреса: пл. Контрактова, 2-а, м. Київ, 04070; телефон: (044) 2301681, електронна адреса: Yurii.Pavlov@bank.gov.ua. З організаційних питань: Лис Ніна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель та продажів, адреса: Київ, вул. Інститутська, 9, 01601, електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Кількість, обсяг поставки товару: гідравлічні візки (міні рокла) - 12 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація та опис товару” до тендерної документації. Місце поставки товару: 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товару: протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дати укладання договору. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки не застосовується. Єдиний критерій – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25483198 |
---|---|
Поштова адреса | 69083, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СХІДНА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яна Акавова |
Телефон | +380612185419,+380982145702 |
Ел. пошта | tendersz@zeus.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-03-016854-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 84 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 11:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 11:02 |
Гідравлічні візки (міні рокла) - 42410000-312 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Умови оплати договору відповідно до проєкту договору: 4.1. Оплата здійснюється за фактично отриманий Товар протягом 10 робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки Товару (видаткові накладні на Товар).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Світлана Архіпова |
Телефон | +380442540108 |
Ел. пошта | svitlana.arkhipova@bank.gov.ua |