На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
77 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні (якісні) вимоги до послуг згідно з ДК 021:2015 92510000-9 Послуги бібліотек і архівів . Місце надання послуг: вул. Гарматна,36, м. Київ , - Строк надання послуг: серпень –грудень 2017 р. - Послуги з упорядкування документів КНП «КДЦ» Соломянського району м. Києва, за період з 01.01.2007 рік по 01.10.2013 рік надалі - Послуги, що включають в себе: • ОСОБОВИЙ СКЛАД (зберігання 75 років) - 24 книги в рік № Назва К-ть 1 Накази з кадрових питань (особового складу): прийом на роботу, переміщення за посадою, заохочення (преміювання, надання матеріальної допомоги), звільнення, надання відпусток по догляду за дитиною, за власний рахунок, довгострокові відрядження по Україні та закордон. 3 2 Положення про оплату праці 1 3 Особові рахунки заробітної плати працівників 12 4 Особові картки звільнених працівників 2 5 Штатні розписи та переліки змін до них 1 6 Відомості про персоніфікований облік працівників (з 2010 г. Форма 4. Табл. 5,6,7) 2 7 Табелі зі шкідливими умовами праці 1 8 Атестація робочих місць 1 9 Тарифікаційні списки 1 • ТРИВАЛОГО ЗБЕРІГАННЯ – 8 книг в рік № Назва К-ть 1 Накази з основної діяльності 4 2 Статистичні звіти і таблиці за всіма основними видами діяльності (річні); Звіти по фінансово-господарської діяльності (річні) 2 3 Звіти про перерахунок страхових внесків на державне соціальне страхування (пенсійне, на випадок безробіття, від нещасних випадків, з тимчасової втраті працездатності). 2 • ЗНИЩЕННЯ - 150 справ в рік 1. Проведення науково-технічне опрацювання документів за необхідний період. 2. Систематизація документів і формування справ з особового складу та тривалого зберігання. 3. Складання архівних описів справ та акта про виділення справ на знищення. 4. Палітурні роботи: 5. Узгодження пакету документів в Центральному Архіві. Послуги з науково-технічного упорядкування мають бути надані у відповідності до: - державної системи діловодства та стандартів уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації; • наказу Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за № 571/20884, зі змінами; наказ Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181; • порядку складення описів справ та акту про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду та номенклатури справ.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40173191 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, 03148, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОМІСАРА РИКОВА, будинок 2-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
Телефон | +380963601390 |
Ел. пошта | info@uac-archive.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38315658 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, Київ, м. Київ, вул. Красилівська, 4-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій |
Телефон | +380672234905,+380442579101 |
Ел. пошта | s.prosianyk@srt-archiv.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33739053 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, місто Київ, Киев, Григоренко 1-159 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | РЕГІНА СТОРЧАК |
Телефон | +380507406842 |
Ел. пошта | mazumba2013@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32069550 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, Киевская обл., Киев, 03061 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анатолій Сабардак |
Телефон | 0443512550 |
Ел. пошта | info@istok-m.kiev.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32446022 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01042, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПАТРІСА ЛУМУМБИ, будинок 16, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-М" |
Телефон | +380445010150 |
Ел. пошта | info@vektor-m.kiev.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2017-08-31-000930-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 77 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 385.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 вересня, 19:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 вересня, 19:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:48 |
Аукціон | Переглянути |
Послуги бібліотек і архівів1 послуга Адреса поставки: 03067, Україна, Київ, Київ, Гарматна,36 Строк: до 29.12.2017 00:12 Код ДК 021:2015: 92510000-9, Послуги бібліотек і архівів |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04593340 |
Поштова адреса | 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Гарматна, 36 |
Ім'я |
Чепіков Олександр Миколайович (Oleksandr Chepikov) |
Телефон | 380444082333, |
Ел. пошта | Solomkdc@ukr.net |