На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
115 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У складі пропозиції Учасника відсутні наступні документи: - інформаційна довідка, що доставка товару здійснюється за власний рахунок та на власному транспорті переможця з виїздом спеціаліста на адресу замовника для установки та введення в експлуатацію БФП: установки драйверів та підключення до персонального комп’ютера; - відсутня довідка, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції Учасника включені вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, встановлення, підключення та налаштування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору; - погоджений проект договору з усіма додатками.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У складі пропозиції Учасника відсутні наступні документи: - інформаційна довідка, що доставка товару здійснюється за власний рахунок та на власному транспорті переможця з виїздом спеціаліста на адресу замовника для установки та введення в експлуатацію БФП: установки драйверів та підключення до персонального комп’ютера; - відсутня довідка, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції Учасника включені вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, встановлення, підключення та налаштування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору; - погоджений проект договору з усіма додатками.
Код ЄДРПОУ | 3035518559 |
---|---|
Поштова адреса | 84303, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, місто Краматорськ, вул.Сковороди Григорія, будинок 155 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Данильчук |
Телефон | +380958533292 |
Ел. пошта | danilcukoleksandr03@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У складі пропозиції Учасника відсутні наступні документи: - інформаційна довідка, що доставка товару здійснюється за власний рахунок та на власному транспорті переможця з виїздом спеціаліста на адресу замовника для установки та введення в експлуатацію БФП: установки драйверів та підключення до персонального комп’ютера; - відсутня довідка, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції Учасника включені вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, встановлення, підключення та налаштування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору; - погоджений проект договору з усіма додатками.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У складі пропозиції Учасника відсутні наступні документи: - інформаційна довідка, що доставка товару здійснюється за власний рахунок та на власному транспорті переможця з виїздом спеціаліста на адресу замовника для установки та введення в експлуатацію БФП: установки драйверів та підключення до персонального комп’ютера; - відсутня довідка, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції Учасника включені вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, встановлення, підключення та налаштування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору; - погоджений проект договору з усіма додатками.
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Ткачик |
Телефон | +380445619835 |
Ел. пошта | dir_a@diawest.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-05-015876-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 115 450.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 577.25 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 00:01 |
Аукціон |
19 листопада, 13:38 Переглянути |
Початок аукціону: | 19 листопада, 13:15 |
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої), для навчальних кабінетів початкової школи28 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 03.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджетів: кошти державного бюджету (70%) кошти місцевого бюджету (30%) Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44308884 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Площа Соборності буд.1 |
Ім'я |
Войченко Інна |
Телефон | 380474432460 |
Ел. пошта | umanosvita@i.ua |