На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
142 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2215400215 |
---|---|
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Народицька, будинок 17, квартира 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Геннадій Карпінський |
Телефон | +380671044508 |
Ел. пошта | luchmebliua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-08-002710-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 142 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 710.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 листопада, 16:00 |
Дата останніх змін | 24 листопада, 16:04 |
Шкільні меблі( Нова українська школа)1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через Державну казначейську службу у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар.Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України при наявності бюджетних коштів після отримання в повному обсязі Замовником товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143212 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Ім'я |
Оксана Довгошиєнко |
Телефон | +380414296366 |
Ел. пошта | dovgoshyenko@ukr.net |