На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Приватне підприємство «ЛТ-ОФІС», як Учасник, інформує, що до виконання робіт чи послуг згідно договору про закупівлю останній не планує та немає наміру залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Код ЄДРПОУ | 31917623 |
---|---|
Поштова адреса | 73027, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Лугова,24-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тетяна |
Телефон | +380958986498 |
Ел. пошта | tatyana.gorunova.lt@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21550555 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА, будинок 32/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Карина Пришва |
Телефон | +380442392588,+380631479880 |
Ел. пошта | karina_ivanchenko@bigmir.net |
Скасовано
22 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 11 січня, 10:41
Опис
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-10-003446-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 36 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 січня, 00:03 |
Аукціон |
26 листопада, 15:12 Переглянути |
Початок аукціону: | 26 листопада, 14:49 |
персональний компютер32 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Стрітенська, будинок 23 Строк: до 31.12.2021 17:15 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком з можливою відстрочкою платежу до 7 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Херсонський державний аграрно-економічний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00493020 |
Поштова адреса | 73006, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Стрітенська, буд.23 |
Ім'я |
Незнамов Сергій Олександрович ( ) |
Телефон | +380552414428 |
Ел. пошта | grosheva_o@ksau.kherson.ua |