На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
146 553.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 – Офісні меблі) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказана у Додатку 1 до оголошення
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 26 листопада, 10:01
Опис
1. Відмінити спрощену закупівлю Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 – Офісні меблі) UA-2021-11-11-001791-a з підстави, що передбачена згідно частини 17 статті 14 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме невірно значеного технічного завдання . 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог статті 14 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-11-001791-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 146 553.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 732.77 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 листопада, 23:59 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 10:01 |
Офісні меблі72 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 21 Строк: до 08.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Оплата за фактично поставлений товар проводиться Замовником за наявності відповідного фінансування після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання належним чином оформлених зазначених документів та підписання видаткової накладної Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44124263 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Ім'я |
Анатолій Набоков |
Телефон | 380633409477 |
Ел. пошта | avosmd@gmail.com |