На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до оголошення
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі 1. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ч. 2 Розділу «Інша інформація»), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-014852-a, та вимогам Закону: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ на проведення спрощеної закупівлі: Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до оголошення учасник обов’язково повинен надати: «Довідку, видану обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у учасника рахунку із спеціальним режимом використання». В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Волиньгаз збут» відсутня відповідна довідка. У пропозиції Учасника долучений документ з назвою «Копія довідки про відкриття рахунку спец, ескроу. (Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2021), проте при детальному розгляді даного документа встановлено, що долучений документ є Додатком № 1 до Порядку оформлення послуг в рамках Правил комплексного банківського обслуговування клієнтів АТ «Ощадбанк»…. У даному документі також зазначено що, «Це інформаційне повідомлення є невід’ємною частиною Договору комплексного банківського обслуговування №637744504200716144801 від 16.07.2020р. укладене у двох примірниках українською мовою, один з них зберігається у Банка, другий – у Клієнта». А, отже, після оцінки долученого документа, встановлено, що Учасником наданий додаток до договору про обслуговування з банком, який міг змінюватись після підписання та не являється документом, який вимагалось ОГОЛОШЕННЯМ про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-11-014852-a, а саме Довідки з банку. Враховуючи вимогу Оголошення про надання Довідки з банку, а не інформації в довільній формі, згідно з п. 1 частиною 13 статті 14 Закону, пропозиція Учасника ПП "МП Сантехмонтаж" Код в ЄДРПОУ / ІПН 30297532 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зазначеним в Оголошенні № UA-2021-11-02-001959-c. 2. Відповідно до розділу - ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ викладеному у Додатку 2 до Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a: Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою 2. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Волинської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). В пропозиції Учасника ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» відсутня Довідка, за формою 2 про наявність власного структурного підрозділу або особи на яку покладається забезпечення визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця. А також, на підтвердження вищезазначеної інформації необхідно було надати: Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України або Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Учасником не надано ні положення ні посадові інструкції згідно вищезазначених вимог Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a. Учасником ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» у складі пропозиції долучено файл з назвою «Документи пропозиції» у якому міститься лист за вих. 437-Сл-4286-1121/22 від 19.11.2021р. «Лист роз’яснення» який містить інформацію про те, що ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» не має на обслуговуванні 50 000 споживачів, тому не зобов’язаний створювати ЦОК. В даній довідці зазначено, що роз’яснення, звернення, скарги, претензії споживачів приймаються уповноваженими особами. До листа долучена таблиця про працівників у територіальних відділеннях. Дана інформація не взята до уваги, оскільки не відповідає встановленій формі документа, що необхідно було надати згідно вимог Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a. Враховуючи вимогу Оголошення про надання Довідки за формою 2, та підтверджуючих документів до неї (положення про відділ або посадові інструкції на відповідних осіб) які відсутні в пропозиції Учасника, згідно з п. 1 частиною 13 статті 14 Закону, пропозиція Учасника ПП "МП Сантехмонтаж" Код в ЄДРПОУ / ІПН 30297532 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зазначеним в Оголошенні № UA-2021-11-02-001959-c. 3. На підставі вищевикладеного прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України Код ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-014852-a – учасника процедури закупівлі: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" Код в ЄДРПОУ / ІПН 39589216 . Підстава: пункту 11 Додатку № 1 до Оголошення та Розділу 2 ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії) Додатку № 2 до Оголошення UA-2021-11-11-014852-a та п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі 1. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ч. 2 Розділу «Інша інформація»), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-014852-a, та вимогам Закону: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ на проведення спрощеної закупівлі: Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до оголошення учасник обов’язково повинен надати: «Довідку, видану обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у учасника рахунку із спеціальним режимом використання». В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Волиньгаз збут» відсутня відповідна довідка. У пропозиції Учасника долучений документ з назвою «Копія довідки про відкриття рахунку спец, ескроу. (Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2021), проте при детальному розгляді даного документа встановлено, що долучений документ є Додатком № 1 до Порядку оформлення послуг в рамках Правил комплексного банківського обслуговування клієнтів АТ «Ощадбанк»…. У даному документі також зазначено що, «Це інформаційне повідомлення є невід’ємною частиною Договору комплексного банківського обслуговування №637744504200716144801 від 16.07.2020р. укладене у двох примірниках українською мовою, один з них зберігається у Банка, другий – у Клієнта». А, отже, після оцінки долученого документа, встановлено, що Учасником наданий додаток до договору про обслуговування з банком, який міг змінюватись після підписання та не являється документом, який вимагалось ОГОЛОШЕННЯМ про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-11-014852-a, а саме Довідки з банку. Враховуючи вимогу Оголошення про надання Довідки з банку, а не інформації в довільній формі, згідно з п. 1 частиною 13 статті 14 Закону, пропозиція Учасника ПП "МП Сантехмонтаж" Код в ЄДРПОУ / ІПН 30297532 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зазначеним в Оголошенні № UA-2021-11-02-001959-c. 2. Відповідно до розділу - ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ викладеному у Додатку 2 до Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a: Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою 2. На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області; 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Волинської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). В пропозиції Учасника ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» відсутня Довідка, за формою 2 про наявність власного структурного підрозділу або особи на яку покладається забезпечення визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця. А також, на підтвердження вищезазначеної інформації необхідно було надати: Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України або Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Учасником не надано ні положення ні посадові інструкції згідно вищезазначених вимог Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a. Учасником ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» у складі пропозиції долучено файл з назвою «Документи пропозиції» у якому міститься лист за вих. 437-Сл-4286-1121/22 від 19.11.2021р. «Лист роз’яснення» який містить інформацію про те, що ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» не має на обслуговуванні 50 000 споживачів, тому не зобов’язаний створювати ЦОК. В даній довідці зазначено, що роз’яснення, звернення, скарги, претензії споживачів приймаються уповноваженими особами. До листа долучена таблиця про працівників у територіальних відділеннях. Дана інформація не взята до уваги, оскільки не відповідає встановленій формі документа, що необхідно було надати згідно вимог Оголошення № UA-2021-11-11-014852-a. Враховуючи вимогу Оголошення про надання Довідки за формою 2, та підтверджуючих документів до неї (положення про відділ або посадові інструкції на відповідних осіб) які відсутні в пропозиції Учасника, згідно з п. 1 частиною 13 статті 14 Закону, пропозиція Учасника ПП "МП Сантехмонтаж" Код в ЄДРПОУ / ІПН 30297532 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зазначеним в Оголошенні № UA-2021-11-02-001959-c. 3. На підставі вищевикладеного прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України Код ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-014852-a – учасника процедури закупівлі: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" Код в ЄДРПОУ / ІПН 39589216 . Підстава: пункту 11 Додатку № 1 до Оголошення та Розділу 2 ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії) Додатку № 2 до Оголошення UA-2021-11-11-014852-a та п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 39589216 |
---|---|
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Молоді, 14А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Козачок Ігор Анатолійович |
Телефон | 380332749316 |
Ел. пошта | Igor.kozachok@vlgaszbut.104.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42159289 |
---|---|
Поштова адреса | 43026, Україна, Волинська область, Луцьк, 43026, Волинська обл., місто Луцьк, вулиця Єршова, будинок 11-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Панас Володимир Ігорович |
Телефон | 380674571971 |
Ел. пошта | nvcok1@elektro.volyn.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-11-014852-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 листопада, 16:29 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 листопада, 16:29 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:23 |
Аукціон |
23 листопада, 11:24 Переглянути |
Електрична енергія40000 кіловат-година Адреса поставки: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, межа балансової належності електроустановок Замовника Строк: до 31.12.2021 16:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється шляхом після оплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 5 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03339331 |
Поштова адреса | 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8 |
Ім'я |
Бабичук Святослав Володимирович ( ) |
Телефон | +380679588204 |
Ел. пошта | bsv191179@gmail.com |