На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
295 550.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції для проведення електронного аукціону – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник – переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку договір про закупівлю буде укладатися на суму тендерної пропозиції за результатами аукціону з врахуванням ПДВ. Строк надання послуг - не більше 20 календарних днів, починаючи з дати, вказаної в акті здачі-приймання обладнання в ремонт. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не буде залучатися
Код ЄДРПОУ | 22768546 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 29018, Україна, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 17/7Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Головатий Андрій |
Телефон | 380382725620 |
Ел. пошта | transkontur@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-18-007086-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 295 550.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 477.75 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 грудня, 08:00 |
Дата останніх змін | 20 грудня, 08:03 |
Ремонт лінійного обладнання ТРС: ремонт блоків АЛС-МУ* (код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50222000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу)Repair of TRS linear equipment: repair of ALS-MU blocks* (code CPV, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 50222000-7 Repair and maintenance services of rolling stock)51 штука Адреса поставки: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя 1 - місцезнаходження Замовника. Місце надання послуг - територія Виконавця. Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за фактично надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акти приймання-передачі наданих послуг, фактичні калькуляції з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці), що підтверджують надання послуг, на 45-й банківський день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за фактично надані послуги за умови наявності належним чином оформлених усіх документів, передбачених умовами Договору (акти приймання-передачі наданих послуг, фактичні калькуляції з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці), що підтверджують надання послуг, на 45-й банківський день після їх оформлення та підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |