На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2021 року. Розрахунки по даному договору здійснюються після передачі у власність Замовника товарів визначених в асортименті ,кількості та за цінами,які зазначені в специфікації до договору, а замовник оплачує товар протягом 7 робочих днів між Замовником і Підрядником, на підставі накладних . Джерело фінансування - державний бюджет. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій ). Гарантійний строк використання не менше 12 місяців. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100 % . Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці, з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги. Інформація про технічні, якісні , кількісні характеристики предмета закупівлі, кількість та місце постачання товарів зазначено в додатку 1 до оголошення та вимог до предмета закупівлі. Товар обов'язково під час постачання повинен супроводжуватися документами,що підтверджують його якість та походження (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація виробника, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, тощо). Товар, що постачається, повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам нормативної документації (ДСТУ, ТУ, ГОСТ тощо), згідно з якими товар виготовляється. Товар повинен поставлятись в упакуванні. Тара і упакування повинні захищати товар від ушкоджень під час перевезення. Тара та упакування для постачання товару повинні бути виготовлені з матеріалів дозволених для використання в Україні та відповідати характеру товару, що закуповується. Не допускаються механічні пошкодження. Постачання товару Замовнику Учасником-Переможцем, з яким укладено договір транспортується до місця постачання та передбачає розвантаження, послуги монтажу та пусконалагоджуваних робіт, налаштування та тестування обладнання, передачу товару уповноваженим працівникам замовника. Зазначені супутні послуги включаються в ціну товару.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43776484 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Деревообробна, будинок 5, офіс 1/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Павленко |
Телефон | +380505689927 |
Ел. пошта | shkilneobladnannya@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-19-006090-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 грудня, 11:07 |
Комплект обладнання для оснащення STEM кабінетів (39162100-6 Навчальне обладнання)1 комплект Адреса поставки: 45656, Україна, Волинська область, Луцький район с.Городище, вулиця Шкільна,37 Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту отримання товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Продавцем при оформленні поставки. Форма розрахунків: безготівкова. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються в національній валюті України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОРОДИЩЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04590530 |
Поштова адреса | 45656, Україна, Волинська область, Луцький р-н, село Городище (Городищенська с/р), ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 35 |
Ім'я |
Валентина Василівна Ковальчук |
Телефон | +380989431852 |
Ел. пошта | 1975valya02@ukr.net |