На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Замовник
Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Учасник 1 - ФОП "Дудко Сергій Олександрович", інформацію і документи, які вимагалися Замовником у Тендерній документації, до Системи завантажив не в повному обсязі. Відсутня інформації (документів) про виконання аналогічного договору (завантажено лише копію договору від жовтня 2021 без додатків). Крім того завантажені не всі документи якості, відсутні: - паспорту виробу; - гарантійного листа про те, що товар, що пропонує Учасник повинен бути новими, виготовлення 2020-2021 роках, при поставці матиме паспорт та таким, що не був у користуванні; - листа про те, що гарантійний термін експлуатації верстату повинен бути не менше 18 місяців, на раму верстату - не менше ніж 10 років; - гарантійного лист про те, що служба підтримки виробника/або офіційного представника/або продавця працює 24 годину на добу сім днів на тиждень, крім того, можливість виїзду майстра до університету для здійснення гарантійного обслуговування у час, зручний для Замовника. У разі неможливості здійснення гарантійного обслуговування /ремонту на території Замовника - гарантія Учасника про те, що налаштування, завантаження/вивантаження та пересилання або доставка обладнання для здійснення гарантійного обслуговування до сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого сервісного центру) здійснюється за рахунок Учасника та його транспортними засобами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник 1 - ФОП "Дудко Сергій Олександрович", інформацію і документи, які вимагалися Замовником у Тендерній документації, до Системи завантажив не в повному обсязі. Відсутня інформації (документів) про виконання аналогічного договору (завантажено лише копію договору від жовтня 2021 без додатків). Крім того завантажені не всі документи якості, відсутні: - паспорту виробу; - гарантійного листа про те, що товар, що пропонує Учасник повинен бути новими, виготовлення 2020-2021 роках, при поставці матиме паспорт та таким, що не був у користуванні; - листа про те, що гарантійний термін експлуатації верстату повинен бути не менше 18 місяців, на раму верстату - не менше ніж 10 років; - гарантійного лист про те, що служба підтримки виробника/або офіційного представника/або продавця працює 24 годину на добу сім днів на тиждень, крім того, можливість виїзду майстра до університету для здійснення гарантійного обслуговування у час, зручний для Замовника. У разі неможливості здійснення гарантійного обслуговування /ремонту на території Замовника - гарантія Учасника про те, що налаштування, завантаження/вивантаження та пересилання або доставка обладнання для здійснення гарантійного обслуговування до сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого сервісного центру) здійснюється за рахунок Учасника та його транспортними засобами.
Код ЄДРПОУ | 2590402638 |
---|---|
Поштова адреса | 61162, Україна, Харківська область, місто Харків, пр.Героїв Сталінграда, будинок 144, корпус а, квартира 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Дудко |
Телефон | +380503255662 |
Ел. пошта | dudko0312@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Учасник 2 - ФОП "ГОЛУБКІН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", інформацію і документи, які вимагалися Замовником у Тендерній документації, до Системи завантажив не в повному обсязі. Відсутня інформації (документів) про виконання аналогічного договору (завантажено лише копію договору від жовтня 2021 без додатків). Крім того завантажені не всі документи якості, відсутні: - паспорту виробу; - гарантійного листа про те, що товар, що пропонує Учасник повинен бути новими, виготовлення 2020-2021 роках, при поставці матиме паспорт та таким, що не був у користуванні; - листа про те, що гарантійний термін експлуатації верстату повинен бути не менше 18 місяців, на раму верстату - не менше ніж 10 років; - гарантійного лист про те, що служба підтримки виробника/або офіційного представника/або продавця працює 24 годину на добу сім днів на тиждень, крім того, можливість виїзду майстра до університету для здійснення гарантійного обслуговування у час, зручний для Замовника. У разі неможливості здійснення гарантійного обслуговування /ремонту на території Замовника - гарантія Учасника про те, що налаштування, завантаження/вивантаження та пересилання або доставка обладнання для здійснення гарантійного обслуговування до сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого сервісного центру) здійснюється за рахунок Учасника та його транспортними засобами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник 2 - ФОП "ГОЛУБКІН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", інформацію і документи, які вимагалися Замовником у Тендерній документації, до Системи завантажив не в повному обсязі. Відсутня інформації (документів) про виконання аналогічного договору (завантажено лише копію договору від жовтня 2021 без додатків). Крім того завантажені не всі документи якості, відсутні: - паспорту виробу; - гарантійного листа про те, що товар, що пропонує Учасник повинен бути новими, виготовлення 2020-2021 роках, при поставці матиме паспорт та таким, що не був у користуванні; - листа про те, що гарантійний термін експлуатації верстату повинен бути не менше 18 місяців, на раму верстату - не менше ніж 10 років; - гарантійного лист про те, що служба підтримки виробника/або офіційного представника/або продавця працює 24 годину на добу сім днів на тиждень, крім того, можливість виїзду майстра до університету для здійснення гарантійного обслуговування у час, зручний для Замовника. У разі неможливості здійснення гарантійного обслуговування /ремонту на території Замовника - гарантія Учасника про те, що налаштування, завантаження/вивантаження та пересилання або доставка обладнання для здійснення гарантійного обслуговування до сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого сервісного центру) здійснюється за рахунок Учасника та його транспортними засобами.
Код ЄДРПОУ | 3562905418 |
---|---|
Поштова адреса | 61051, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 70, квартира 328 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Голубкін |
Телефон | +380966741207 |
Ел. пошта | vector.cnc.kh.sales@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-19-012922-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 21 грудня, 00:04 |
Аукціон |
6 грудня, 16:16 Переглянути |
Початок аукціону: | 6 грудня, 15:53 |
Верстат фрезерний по металу з ЧПК1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 27.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42623000-9, Фрезерувальні верстати |
Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 7 (сім) банківських днів з моменту належної поставки Товару. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02066769 |
Поштова адреса | 61070, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070 |
Ім'я |
Бугаєнко Олег Михайлович |
Телефон | 0509132895 |
Ел. пошта | tender@khai.edu |