На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
64 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
При розгляді Тендерної пропозиції Учасника Замовником були виявлені невідповідності вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме відсутність: 1) оригіналу довідки або оригіналів довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, виданих не пізніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій; 2) інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 3) Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» (дане рішення набрало чинності 17.05.2017 року)»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 4) відсутнє підтвердження інформації, вказане у довідці 3.1 (копія вказаного договору та копії актів надання товару; 5) Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про те, що відомості про Учасника внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигля¬ді, або сформовані в електронній фор¬мі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); 6) Довідка із планом схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місценаходження СТО та складу запасних частин Учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді Тендерної пропозиції Учасника Замовником були виявлені невідповідності вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме відсутність: 1) оригіналу довідки або оригіналів довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, виданих не пізніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій; 2) інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 3) Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» (дане рішення набрало чинності 17.05.2017 року)»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 4) відсутнє підтвердження інформації, вказане у довідці 3.1 (копія вказаного договору та копії актів надання товару; 5) Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про те, що відомості про Учасника внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигля¬ді, або сформовані в електронній фор¬мі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); 6) Довідка із планом схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місценаходження СТО та складу запасних частин Учасника.
Код ЄДРПОУ | 2997520078 |
---|---|
Поштова адреса | 87529, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ АЗОВСТАЛЬСЬКА, будинок 93, квартира 125 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПАВЛО ЖИЛКІН |
Телефон | +380964149455 |
Ел. пошта | 2997520078@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41001866 |
---|---|
Поштова адреса | 87524, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ МЕТАЛУРГІВ, будинок 196"А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлия Косенко |
Телефон | +380506952074 |
Ел. пошта | kosenko@mp.alex-vostok.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13510613 |
---|---|
Поштова адреса | 87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Жовтнева 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ткаченко Анна Юрьевна |
Телефон | +380629532531 |
Ел. пошта | orion470000@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-22-003836-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 64 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 646.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 28 грудня, 08:58 |
Аукціон |
9 грудня, 12:54 Переглянути |
Технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів74 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 24.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної за умови наявності бюджетних асигнувань Державного бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611760 |
Поштова адреса | 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ, будинок 14 |
Ім'я |
Усачова Марина Олександрівна |
Телефон | 380971670872 |
Ел. пошта | smz_don@hsc.gov.ua |