На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною Замовником, яка повинна містити інформацію про найменування, кількість примірників та ціну за одиницю постачання програмної продукції, що пропонує учасник. 3. Документ із зазначенням ID-номера учасника, що присвоюється виробником програм, які пропонуються учасником (учасник повинен мати рівень партнерства не нижче «Gold»); 4. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір щодо надання послуг з постачання програмної продукції Microsoft Azure (Enterprise) або Virtual Machines) учасник повинен надати: - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору(ів); - копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці; - копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо). Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | tender18@it-integrator.ua |
Телефон | |
Ел. пошта | TENDER18@IT-INTEGRATOR.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-22-014306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 900.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 999.50 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 26 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 грудня, 17:00 |
Дата останніх змін | 17 грудня, 15:36 |
Послуги з постачання програмної продукції (Virtual Machines) 3 D2s v4 (2 vCPUs, 8 GB RAM) x 730 Hours (Pay as you go), Linux, (Pay as you go), 100 transaction units; Inter Region transfer type, 5 GB outbound data transfer from West Europe to East Asia, 3 managed disks – E10, трафік передавання інформації (Bandwidth), 0,25 TB Egress, 3 Static IP Addresses, 0 Public IP Prefixes1 одиниця Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
Послуги з постачання програмної продукції (Virtual Machines): 1 D8s v4 (8 vCPUs, 32 GB RAM) x 730 Hours (Pay as you go), Linux, (Pay as you go); 100 transaction units; Inter Region transfer type, 5 GB outbound data transfer from West Europe to East Asia, 1 managed disks – E10, 1 managed disk – E15, 1 Static IP Addresses, 0 Public IP Prefixes1 одиниця Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
Послуги з постачання програмної продукції (Storage Accounts), Block Blob Storage, General Purpose V2, LRS Redundancy, Hot Access Tier, 2 TB Capacity - Pay as you go, 10 x 10,000 Write operations, 10 x 10,000 List and Create Container Operations, 10 x 10,000 Read operations, 100,000 Archive High Priority Read, 1 x 10,000 Other operations. 1,000 GB Data Retrieval, 1,000 GB Archive High Priority Retrieval, 1,000 GB Data Write, трафік передавання інформації (Bandwidth), 0,75 TB Egress , 4 Static IP Addresses, 0 Public IP Prefixes1 одиниця Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
Послуги з постачання програмної продукції (Azure DNS), Zone 1, Public; 1 hosted DNS zone, 4 million DNS queries1 одиниця Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
Замовник здійснює оплату шляхом перерахування суми на рахунок Виконавця відповідно до Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 7 робочих днів з моменту його підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Ковбаса Юлія Володимирівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |