На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 701.76 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: (Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями, далі - Положення) визначено, що адміністратором АСДС (далі - адміністратор) є державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Згідно п.3 ч.3 Положення, для функціонування АСДС та інших підсистем адміністратор здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами цього Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов'язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених цим Положенням та взятими на себе договірними зобов'язаннями. Окрім цього, пунктом 2 розділу 4 Положення зазначено, що технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. Згідно висновку №577 комплексного експертного дослідження від 02.06.2020 року, проведеного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності, обрання процедури закупівлі без використання електронної системи при проведенні, зокрема місцевими господарськими судами, закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду у ДП «Інформаційні судові системи» відповідно до п.2 ч.7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обгрунтованою.)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-11-23-007483-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 51 701.76 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 23 листопада, 12:18 |
---|
Послуги, пов`язані з програмним забезпеченням1 послуга Адреса поставки: 65119, Україна, Одеська область, місто Одеса, Проспект Шевченка, 29 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Оплата на підставі Акту, при наявності бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Південно-західний апеляційний господарський суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42255807 |
Поштова адреса | 65119, Україна, Одеська область, м. Одеса, проспект Шевченка, буд. 29 |
Ім'я |
Валерій Накемпій |
Телефон | +380679904241 |
Ел. пошта | nakempij1974@gmail.com |